maandag 28 juli 2014

Snow Globe

Voor deze Challenge moest er een kaartje gemaakt worden met je nieuwste MD produkten.
Ik heb pas de Snow Globe gekocht(Col 1362), echt heel leuk!! Ben ook nog aan mica bol rond kunnen komen,en er een schutkaart van gemaakt,verder heb ik ook nog de Craftable Stars gebruikt( CR 1280). En de Creatables LRO 122 en 244.
Papier is van MD Paperbloc Wintertime( PK 9100)
Het plaatje komt van het gratis knipvel PP 1405 
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/07/use-your-newest-marianne-design-products.html  

6 opmerkingen:

Anita van Merode zei

wauw super mooi Suzan!!
Heel erg mooi geheel en kleuren!!
Groetjes Anita

Anoniem zei

Toppie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

scrapfertier zei

Mooiiii
Leafs Tietje.

Blankina zei

Met de MD mal heb je een shaker kaart gemaakt super mooi gedaan en ook origineel zeg!
Tot snel bij Marianne Design Diva's,
LG Blankina

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een leuke gezellige schudkaart heb je met de snow globe gemaakt!
Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
Groetjes Tineke

Unknown zei

Wat een leuke kaart. Ik vind de mal echt te gek. Maar mag ik vragen hoe je aan die bol bent gekomen want ik ben daar al lang naar op zoek. Groetjes Ine