donderdag 31 maart 2016

Kerstkaart week 13

Superleuke week...heb ik de Challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
gewonnen, daar word ik zo vrolijk van........en blij natuurlijk...

Deze week 2 eenvoudige kerstkaartjes, kon even niks bedenken......a.s. zaterdag gaan we naar de Knotsgekke Kaartendagen dan kunnen we weer wat inspiratie opdoen.....

De verloting van de stempel maak ik op 1 April bekend, geen grapje hoor!!! 
Je kan nog meedoen...even naar beneden scrollen....

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Creatables LRO 380
Design Folders 3418
Papier PB 7048
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/03/week-13-en-challenge.html

19 opmerkingen:

Hetty zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Suzan.
Deze hebben echt helemaal niks extra's meer nodig.
Groetjes Hetty

Je@net zei

Leuke kaarten, Suzan.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje en veel plezier op de beurs!

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Suzan...met leuke accentjes erop...
en ik kom ook zaterdag naar Den Bosch....was eerst vrijdag het plan, maar mijn vriendin kon eigenlijk niet...dan zaterdag hé...misschien ontmoeten we elkaar wel... er is een bloggersplein naar het schijnt en daar zullen vast veel bloggers vertoeven...ik ben benieuwd.

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Petra L zei

Mooie kaartjes Suzan ondanks dat je niks bedenken kon. Soms is de eenvoud het mooist ;-)

Ik had je candy al gezien en laat deze aan mij voorbij gaan omdat ik deze stempel al heb. Had je de candy bij mij ook al gezien?


Lieve groet, Petra

Diny zei

Ik vind je kaartje heel erg leuk Suzan....en de sterren lijken wel gebakken koekjes!
Groetjes Diny

Wil Frutsel zei

2 leuke kaartjes Suzan, mooie kleuren en mooe sterren!!
xx Wilma

Epie zei

Twee leuke kerstkaartjes Suzan en proficiat met je gewonnen prijs hoor xx veel plezier bij de knotsgekke kaartjes dagen doeii
Liefs van Epie xx

Epie zei

Twee leuke kerstkaartjes Suzan en proficiat met je gewonnen prijs hoor xx veel plezier bij de knotsgekke kaartjes dagen doeii
Liefs van Epie xx

Jacqueline zei

Ik vind het een mooi kerstkaartje.
Tot zaterdag, dan gaan we weer inspiratie opdoen bij de Knotsgekke Kaartendagen.
groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Twee mooie kerstkaarten Suzan! Ik ga ook zaterdag naar de beurs. Misschien komen we elkaar tegen :)
Groetjes Chantal

Marijke zei

Ondanks geen inspiratie toch twee mooie kerstkaartjes gemaakt. En nog wel met een gehaakte ster! Veel plezier in Den Bosch zaterdag!Fijn dat je toch meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Het zijn toch twee prachtige kaartjes geworden hoor.
Je krijgt een echt winters gevoel van de breisels.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Geen inspiratie......nou dat valt reuze mee.
Ik vind ze erg mooi!

groeten Ineke

Made by Nicolette zei

Ik vindt ze hartstikke leuk geworden joh en gefeliciteerd met het winnen van de challenge!

Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
soms is het ook gewoon leuk om wat eenvoudiger kaarten te maken,
leuk stans heb je gebruikt als achtergrond..
groetjes,
Ans

Rimmie zei

Twee mooie strakke kerstkaartjes Suzan!
Gezellig dat je weer meedoet op het 52WTC blog!

Groetjes

Rimmie
DT 52WTC

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie kerstkaarten en nog gefeliciteerd met je winnende kaart!
veel plezier op de beurs.
Groetjes Anita

Anja zei

2 super leuke kerstkaartjes!
Soms heb je niet zo veel inspiratie hè, maar je bent er toch weer in geslaagd om je voorraadje aan te vullen ;-)
Veel plezier in Den Bosch!
Lieve groetjes Anja

Colien zei

Twee heel mooie kaartjes, vind ze erg gaaf! Gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas en wie weet tot morgen op de KGKD in Den Bosch!
grtz.Colien DT 52WTC.