donderdag 7 augustus 2014

Kerstkaart

Zomaar een kerstkaartje gemaakt met de spiegel, moet er nog zoveel maken voor het kerst is dat ik er maar mee begonnen ben.......


Ik had dit kaartje nog nergens voor een wedstrijd laten meedoen, dus dan kan het nog voor de nieuwe wedstrijd van Marianne Design Kreadivas in Duitsland!

Papier is van Marianne Design: PK 9111, Christmas Time
Plaatje is van Studio Light
Creatables LRO 271/321
Craftable CR 1261
Bloemetjes zijn van Pentaloo
Kerstballetjes zijn van de Hema
En de stempel(tekst) is van http://www.cardsandscrap.nl/p/tekststempels.html

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Suzanna. Wat een prachtige kaart. Wat mooi heb je met mallen gewerkt. Top. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Suzanne, ik vind hem geweldig mooi.
Liefs van Anita

Jacqueline zei

Hoi Suzan, je hebt weer een mooie kaart gemaakt.
groetjes Jacqueline

Anita van Merode zei

Slim Suzan.
Ik moet er ook nog veel. Dit is al een hele mooie!
Ik denk dat er de komende tijd veel te zien zullen zijn hier blogland.
Groetjes Anita

Scraptastische hobby zei

Hoi Suzanna,
Wat een mooie kaart met de spiegelmal van MD en wat ben jij actief geweest zeg de afgelopen weken, heel veel mooie kerstkaartjes gemaakt zag ik.
lieve groetjes van Gerie

Anoniem zei

Prachtig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schitterende kaarten heb je de laatste tijd weer gemaakt echt super mooi.
groetjes Anita

Pouwla zei

Prachtige kaart Suzan!
Liefs Pouwla.

Artesania zei

Wow a stunning card! Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadiva´s challenge this month.Have fun!and good luck!
Hugs Gudrun DT

Blankina zei

Deze MD mallen passen perfect bij elkaar, mooie vintage kaart zeg.
Fijn dat je ons nieuwe Marianne Design Krea Diva's challenge blog hebt gevonden. Tot snel en succes!
LG BLankina

~* Jay Jay *~ zei

Beautiful Christmas card. Thanks for joning our first MD Kreadiva's challenge.

Jay Jay