donderdag 19 maart 2015

Kerstkaart nr.12

Hallo allemaal!! Wat een leuke reactie's op mijn vorige kaartjes, altijd leuk om te lezen! Ik zag ook dat ik er weer 2 volgers bij had, hartstikke leuk!! 
Mijn kaartje voor 52 weeks to Christmas :
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/03/kerstkaart-week-12.html?m=0
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PK 9111 Christmas Time
Creatables: LRO 351
Craftables: CR 1307
Plaatje is van Gerda
Bloemetje van Petaloo

Ook wil ik het kaartje laten meedoen bij:

19 opmerkingen:

Rimmie zei

Mooi kaartje Suzan!
Heel mooi zo zonder heel veel toeters en bellen!

Groetjes

Rimmie

Trijntje zei

Hoi suzan wat een prachtige kaart met deze mooie mal. Groeten Trijntje

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaart is het geworden Suzan, wat leuk dat kraft erbij, ik hou wel van die tint. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Prachtige vintage kerstkaart Suzan! Heel mooi hoe je de vergeet-mij-nietjes hebt verwerkt :)
Groetjes Chantal

Anoniem zei

Mooi met die bloemetjes aan de zijkant!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Rosina zei

Een prachtig kerstkaartje S.uzanne....wat een super leuk plaatje en daar die schittterende stans onder maakt het tot een prachtig vintagekaartje....Ik ben ook maar gelijk volger geworden, je maakt hele mooie creaties

Groetjes Rosina

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Suzan. Mooi zoals je die bloementoef erlangs verwerkt hebt!

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, ik zit nog te twijfelen over de mal, maar in Kraft vind ik hem super..je bloementak is top!
groetjes, Ans

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaart, reuzemooi met het kraft en bijpassende papiertje. De vergeetmenietjes, zorgen dan voor een kleurige noot! Héél mooi!
nancy

Diny zei

Hallo Suzan'
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt....super leuke kleurtjes!
Ik ben gelijk volger van je geworden....ik kom zeker regelmatig een kijkje nemen....leuk dat je ook mijn blog hebt gevonden!
Groetjes Diny

Irene zei

Ik dacht "Suzan?? Die heb ik nog niet eerder op mijn blog gezien" dus even een bezoekje brengen en direct heel mooie dingen zien, leuk!!

xx Irene

lenywim35 zei

Heel mooie kaart. Niet druk, wel fijntjes. gr leny w

Tineke van der Linden zei

Prachtig kerstkaartje Suzan! Mooi is de mal hè?
Groetjes Tineke

Angelique zei

Hoi Suzan, ik zag dat je een reactie op mijn blog had nagelaten, leuk...en wat nog leuker was toen ik jou blog opzocht...ik ben ook een Zeeuws-Vlaamse.
Je maakt hele mooie kaarten, in een stijl die ik prachtig vind maar totaal niet beheers. Dus gelijk lid van je blog geworden voor inspiratie. groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een mooie rustige kaart Suzan. Dat groen op dat bruin komt mooi over en wat is dat een lieve bloemetjesstans..genieten dit.
Lieve groetjes Miranda

Giny zei

Prachtig kaartje weer, Suzanna.

Lieve groet Giny

Wil Frutsel zei

In 1 woord....PRACHTIG....Prachtige kaart met deze schitternde mal.
xx Wilma

Jane zei

Wat een prachtige kaart. Mooie zeg die groene bloementoef.

Groetjes Jane

Unknown zei

Gorgeous earth tones and beautiful framing of the lovely image. Thanks for playing with LLC.

Hugz, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts