zaterdag 2 mei 2015

High Tea

Hallo allemaal! Bij WLV is de Challenge Let's Party, en laat je inspireren door onderstaande foto, ik moest gelijk aan een High Tea denken...........
Hoop dat jullie hem leuk vinden...
http://wlvc.blogspot.nl/2015/04/challenge-nr-46-en-random-winnaar-45.html

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier: Café la Pâtisserie van MD PK 9090
Craftables: CR 1237
Creatables: LRO 329   

Ook wil ik het kaartje laten meedoen bij Knutsels en Kadootjes een Bingokaart: Ik heb gekozen voor plaatje-bloemen-lint:(lint zit onder het plaatje)

14 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Suzan,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
Liefs Monique

Anoniem zei

Een high tea past er zeker bij Suzan!
Leuk plaatje en tekst heb je gebruikt door de strakke neigt ie zelfs retro te worden, leuk gedaan en bedankt voor je deelname bij wlvc!
Groetjes Jacomijn

Je@net zei

Wat een gezellig kaartje, Suzan. Erg mooi gedaan!

Tineke van der Linden zei

Prachtig is je high-tea kaartje Suzan!
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

Je kaartje is prachtig Suzan,
leuk hoe je het papier hebt gebruikt, leuke bloemen,
liefs Ans

Rosina zei

dat is weer een schitterend vintage kaartje Suzan, er is zoveel moois op te zien en prachtig afgewerkt ook...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Trijntje zei

Hoi Suzan. Jij gaat als een speer en wat een inspiratie. geweldig . dit is een prachtige kaart geworden TOP. groeten Trijntje

Angelique zei

Hoi,wat raar, ik heb drie kaartjes gemist terwijl ik bijna elke dag op de blog ben geweest. Maar goed, ik kan ze nu zien.
Je kerstkaart vind ik supermooi,echt stijlvol. En Don staat wel voor een hele mooie achtergrond te wachten.Ik snap dat je voor een high-tea hebt gekozen, past perfect bij de challenge.
groetjes Angelique

Diny zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Suzan.
Groetjes Diny

Misseke zei

Een pracht van een kaart Suzan, supermooi!
Groetjes,
Misseke

Plony zei

Dat gevoel van een high-tea had ik ook Suzan....Heel leuk gedaan en fijn deze kaart te zien bij WLVC.
Morgen weer een nieuwe challenge.....wie weet tot dan.
xxx Plony

Kleurenfestijn zei

Hallo,
High Tea past er zeker bij, mooie kaart heb je er van gemaakt.

Groetjes Antoinette
http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Hermien zei

Gezellig zo'n tea party op je blog en het ziet er ook nog eens heel mooi uit!
Leuk om je weer terug te zien bij K&K.

groetjes Hermien

Nelly zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge.
Bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes.

Groetjes Nelly