zaterdag 15 augustus 2015

Vive la Vie

Hallo allemaal!! Ik zag dat ik er weer een paar nieuwe volgers bij had! Hoe leuk is dat!  
Dit kaartje heb ik samen met een vriendin gemaakt,dan is het fijn dat je mallen van elkaar kunt gebruiken! 
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Patroontje van de kaart stond in de Collection 30                  
Papier PK 9124
Creatables LRO 240/253/255/351/367
Swirl Creatables LRO112
Knipvel Ewk 1238

Ik wou het kaartje laten meedoen bij: Marianne Design Kreadivas:
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2015/08/challenge-13-alles-geht-mit-marianne.html
Cards2Create, Gebruik zoveel mogelijk kraft op je kaart:
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/07/challenge-25-en-winnaar-challenge-24.html
Marianne Design Divas:
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2015/08/anything-goes-at-marianne-design-divas.html

10 opmerkingen:

Diny zei

Wat een fris en fruitig kaartje Suzan....heel erg leuk gedaan!
Wat gezellig om samen met een vriendin te knutselen....dan kun je inderdaad spulletjes van elkaar gebruiken!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Je@net zei

Gezellig om samen aan de knutsel te gaan. Je kaartje is ook erg leuk geworden, Suzan!

Misseke zei

Gezellig is dat om samen te knutselen en je kaartje is helemaal toppie Suzan.

Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Wat een gezellig tafereeltje op de kaart Suzan! Prachtig! Super leuk dat je de knutselspullen met jouw vriendin kan delen en heel handig voor de knip :)
Groetjes Chantal

Rosina zei

heel mooi je kaartje Suzan...en ook prachtig afgewerkt KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Epie zei

Hoi Suzan , gezellig aan de knutsel geweest
zie ik wel, leuke kaart met mooie mallen gemaakt.

Fijne zondagmiddag doeiiii Epie

Nicolette zei

Wat een mooie kaart, Suzan! Heel gaaf gemaakt! En ik heb ook wel eens van die freubeldagen met een vriendin en dan is het inderdaad heerlijk om eens wat af te wisselen met stansen!

Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cards2Create!

Lieve groet, Nicolette

Blankina zei

Mooie MD kaart zeg, neem er gezellig een wijntje op zou ik zeggen!
Fijn dat je meedoet bij de alles mag / optie vakantie challenge bij Marianne Design Kreadivas,
en de alles mag challenge bij Marianne Design Divas
LG Blankina

Nela zei

Totally fabulous!
Thanks for playing along with us at Kreadiva´s and good luck,
Hugs Nela

Artesania zei

Sehr hübsche Arbeit mit Stanzen und 3 D eine toll gestaltete Karte ,vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
Liebe Grüße deine Gudrun DT