vrijdag 18 augustus 2017

Vive la Vie

Hallo allemaal, ik ben aan de slag gegaan met de sketch van Marianne Design blogs, ik vind dat altijd leuk om te doen een sketch!
Ik heb mijn oudere spulletjes weer te voorschijn gehaald die nu weer nieuw zijn....alleen de tekst Vive la Vie heb ik een poosje geleden in de uitverkoop gekocht, en dat komt nu goed van pas....


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PK 9108
Craftables CR 1325/1360/1401
Creatables LRO 366/367/469
Knipvel EWK 1251

http://mariannedesignclub.clubs.nl/
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-20-anything-goes-with-minimum.html
(tweede kaartje)
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-37-alles-geht-mit-marianne.html
(vierde kaartje)

14 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtig is je kaartje Suzanne ... Ja de oudere materialen blijven super mooi om mee te werken ...
Groetjes, Odette.

Eri zei

Supermooie kaart Suzan, leuke sketch en ook de "oudere" materialen zijn te mooi om in de kast te blijven liggen.
Groetjes, Eri

Judith zei

Mooi kaartje geworden Suzan.
Groetjes van Judith

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Suzan,ik probeer iedere keer weer met de ouderen materialen te werken is zo jammer om die te laten liggen.Gr.Joke

Jacqueline zei

Mooie kaart, Suzan
groetjes Jacqueline

GerJanne zei

Nou, oud of niet, ik vind hem super. Prachtig hoe je alles gecombineerd hebt en je stans past er perfect bij.
GerJanne

!neke zei

Super leuk !!!
Krijg zin in vakantie !!!!!

Caroline Cards zei

Heel mooi!
groetjes en een fijn weekend, Caroline

Aniet zei

Wat een gezellig tafereeltje Suzan,
groetjes van Aniet

Freubelmina zei

Vrolijk kaartje met mooie details Suzan!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met al deze leuke materialen Suzan. alles weer superleuk gecombineerd. Groeten Trijntje

Made by Nicolette zei

Hartstikke leuk!

Groetjes Nicolette

Unknown zei

Mooi kaartje geworden Suzan.
Groetjes van Judith
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

Blankina zei

Ja het is wel tijd voor een wijntje, leuk dat je zo vaak meedoet bij MDD en MDKD, ciao Blankina