zondag 31 december 2017

DDBD Sketch Challenge 34

Hallo allemaal, allereerst wil ik iedereen een fijne jaarwisseling wensen! En een goed en gezond 2018!
Hier is de griep helaas ook toegeslagen, dus ik moet zeggen dat ik me wel al eens beter gevoeld heb dan vandaag.....
Toch heb ik gisteravond nog het kaartje afgekregen..op de valreep denk ik.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
DDBD 470.713.311
3d plaatjes Leane Creatief  50.7704
Stempel EC 0163
Papier Joy Paper Block Bricks 6011/0015
Bomen Creatables LRO 379
Lantaren Creatables LRO 191
Raam Craftables CR 1389
Luikjes heb ik zelf gemaakt
Bank Creatables LRO 258
Achtergrondvel IT 590

http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/12/challenge41-alles-geht-mit-marianne.html
(zevende kaartje)
http://de-egel.blogspot.nl/2017/12/december-challenge-48.html
( Iets ouds, zijn oudere mallen van MD en iets nieuws de DDBD mal)
(2de kaartje)

8 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk !!!!
En beterschap !!!!

Judith zei

Prachtig kaartje geworden...beterschap.
fijne jaarwisseling en een creatief 2018.
Groetjes van Judith

Crea Ankie zei

Super mooi Suzan
Beterschap eb een fijne Jaarwisseling

Ellen zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk ben ik weer wat opgeknapt.
Je kaart vind ik super, erg leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt.

groetjes, Ellen

Jacqueline zei

Mooi kaartje Suzan en heel veel beterschap
groetjes Jacqueline

Hetty zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Super met de huisjes.
Heel veel beterschap
Groetjes Hetty

Jantine zei

Wat gaaf deze drieluik, Suzan!
Ik wens je een goed, gezond en creatief 2018!
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een mooi geheel is het geworden Suzan!!
En ook nog de beste wensen voor 2018!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde