maandag 15 januari 2018

Vlinder..

Hallo allemaal ik ben bezig geweest met mijn nieuwe embossing/stans mal..ik vind hem geweldig.
Het kaartje heb ik wel rustig gehouden, veel vinden het mooier als het heel druk is met bloemen enz....ik houd van een beetje rustige stijl.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Creatables LRO 485
Design Folder DF 3443
Papier PK 9153
Plaatje is van Pion
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2018/01/challenge-42-alles-geht-mit-marianne.html
(derde kaartje)
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2018/01/challenge-11.html

17 opmerkingen:

Judith zei

Het is weer een prachtig kaartje geworden Suzan.
Groetjes van Judith

Je@net zei

Wauw...vind ´m prachtig. Erg mooie kaart geworden, Suzan!

Cards en Box bij Lady M zei

Prachtig kaartje groetjes maartje

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Mooie mallen gebruikt.
Lieve groetjes Crealientje.

Eri zei

Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met je nieuwe mal!
Groetjes, Eri

Jacqueline zei

Mooie kaart Suzan
groetjes Jacqueline

Crea Ankie zei

Super mooi Suzan !

Corrie zei

Het is een beauty van een kaart Suzan.
Lieve groetjes,Corrie

GerJanne zei

Hij is heel mooi!

Ant zei

Mooi vintage kaart met zachte kleuren.

Gina zei

Ik ben ook iemand die liever niet te veel drukte op de kaart heeft. Ik vind je kaartje super en mooi met het roze erbij! Groetjes, Gina

Nicolette zei

Prachtige kaart Suzan.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Trijntje zei

Prachtige kaart Suzan. leuk met de nieuwe mal als achtergrond, Hoeft inderdaad niet meer op. Groeten trijntje

Caroline Cards zei

Prachtige kaart!
groetjes, Caroline

Caroline zei

Een hele mooie kaart, je mal is prachtig!
Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT

Jantine zei

Heel mooi, Suzan! Ik hou ook niet van te veel poespas op een kaart. Vind het bij anderen vaak wel mooi, maar zelf kan ik het niet.
Groetjes,
Jantine

Jacqueline Presentje zei

Precies goed hoor ;-) Kaartje is prachtig.

Groetjes, Jacqueline