dinsdag 19 juni 2018

Criss Cross kaart

Hallo allemaal, bij de Egel is de Challenge een Criss Cross kaart maken, superleuk om te doen! Bedankt voor het leuke patroontje !!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Ronde mal Amy Design ADD 10104
Plaatje Hobbyland JD 0007
Papier Maja Design
Stempel/mal KJ 1721
Strik JU 0950
Creatables LRO 311

Dat zou nog eens een leuke Challenge zijn gebruik zoveel mogelijk materialen van verschillende
merken!!

http://de-egel.blogspot.com/2018/06/juni-challenge-59.html

10 opmerkingen:

Crealientje zei

Hallo Suzan,
Mooie Criss Cross kaart!
Doet warm en romantisch aan. Je hebt mooie materialen gebruikt.
Ook leuk is de diadeem hanger op de middenkaart.
Ik ben het met je eens, om eerlijk te zijn doe ik niet vaak mee aan de MD challenge, minimaal 3 producten van MD dat lukt nog wel, maar voor de rest niets van een ander merk. Dat lukt vaak niet. Ik voel me dan beperkt :)
Een leuke challenge: zoveel mogelijk merken, dan doe ik mee, hahaha.
Fijne avond verder, liefs Crealientje.
Ga even bij je beach kaart kijken, volgens mij zag ik iets heel gaafs.

!neke zei

Heel mooi zo'n criss cross kaart !!!
Ik doe nooit mee met een challenge waarvoor je maar
1 merk mag gebruiken !
Jouw idee is top !

Made by Nicolette zei

Ja leuk hè zo'n criss cross kaart, heb ik heel lang geleden ook gemaakt. Ik moet niet vergeten nu mee te doen aan de challenge 😁.
Jouw uitvoering is erg mooi geworden.

Groetjes
Nicolette

GerJanne zei

Ha Suzan,
wat een leuke en mooie crisscross kaart heb je gemaakt. Ik vind het zelf ook een heel mooi model om te maken. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egelchallenge.
GerJanne

Judith zei

Onwijs leuk en blijft een leuk model kaart.
Groetjes van Judith

Jantine zei

Mooie romantische kaart heb je gemaakt. Het is inderdaad een erg leuk model!
Groetjes
Jantine

Jacqueline zei

Mooie kaart heb je gemaakt Suzan
groetjes Jacqueline

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een prachtige creatie Suzan!
Lieve groetjes xx

Marja zei

Prachtige kaart in deze mooie roze kleur!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja DT.