dinsdag 17 juli 2018

Ferrero box

Hallo allemaal, bij Hobbyvision is de Challenge een ferrero box maken, het patroontje kan je downloaden en naar je eigen smaak aankleden...ik had  nog een cadeautje voor iemand nodig dus dat komt mooi uit, alleen de chocolaatjes moet ik er nog in doen...maar is nu iets te warm!

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Stempel  CS 0993
Viooltje, en dat is echt een van mijn lievelings malletjes; Craft emotions 115633/0183
Papier is van Maja Design, Vintage Spring basics

http://hobbyvisiondt.blogspot.com/2018/06/hobbyvision-challenge-75-ferrero-box.html

8 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuk, deze ferrerobox. En inderdaad iets te warm om er nu de chocolaatjes in te doen :-)
Groetjes
Jantine

Eri zei

Wat een prachtig doosje Suzan! super met dit papier en de viooltjes.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

die is mooi geworden suzan mooi met die viooltjes
groetjes ellen

Crea Ankie zei

Super mooi Suzan!

Hetty P. zei

Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt.
Schitterend papier heb je gebruikt, wat een mooie kleuren
Groetjes Hetty

Judith zei

Super leuk geworden en lekker.
Groetjes van Judith

GerJanne zei

Ziet er heel leuk uit! Altijd een leuk kleinigheidje om weg te geven!

SylS creaties zei

Prachtig doosje! Ik heb me er nog niet aan gewaagd.
groetjes,
Syl