donderdag 27 december 2018

Kerstkaart week 52 Laatste Challenge van het jaar!

Hallo allemaal, het is de laatste Challenge van het jaar..wat is het vlug gegaan!
De kerstdagen zijn weer voorbij, en nog even en ook 2018 is voorbij...wat was het een bewogen en verdrietig  jaar...
Deze keer een kaartje met goud of zilver..ik ben voor goud gegaan!
Doen jullie gezellig mee?


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje MB 0162
Papier PK 9158
Creatables LRO 540
Plaatje VK 9566
Craftables CR 1343

http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0

12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Fantastisch mooie kaart Suzan, lag hier gisteren in mijn brievenbus,mag ik lekker elke dag van genieten! Dankjewel!
Nancy

Jantine zei

Prachtige kaart, wat is dat goud fijntjes!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Prachtige kaart met die gouden ster!
Groetjes, Eri

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, zo'n mooie ster en versiering, super ! Alvast een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2019 ! Enny

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart met mooie, gouden accenten,
Fijne jaarwisseling
Ansx

Marijke zei

een mooie kaart met die gouden ster erachter!Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed 2019! Groetjes Marijke.

Trudy zei

Heel erg mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Ik hoop dat 2019 een beter jaar voor je gaat worden.
Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

Freubelmina zei

Prachtig kaartje Suzan! Op naar een beter 2019 voor jou!!
Lieve groetje xx

Trijntje zei

Prachtige kasrt Suzan. Deze plaatjes blijven prachtig. Leuk gecombineerd met de bloem en het dp. Leuk model. Groeten Trijntje

Nelleke zei

gave kaart, het geeft een beetje een klassieke uitstraling weer. De stans blijf ik geweldig vinden. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

Wies zei

Een hele mooie kaart met gouden ster. Het plaatje en de rode bloem passen er prachtig bij.
Vast een goede jaarwisseling toegewenst.

Monique zei

Wat een prachtige kaart Suzan.

Ik wil je een hele fijne jaarwisseling toewensen!
Lieve groet, Monique