zaterdag 29 juni 2019

Bubbelig zeepdoosje

Hallo allemaal, afgelopen woensdag ben ik naar een leuke workshop geweest waar we deze leuke kaart met zeepdoosje gemaakt hebben:
De volgende materialen hebben we gebruikt:
DDBD maallen 470.713175 en 470.713.011
Design papier Craft en You pastel weddings nr.3
Mallen Craft emotions 115633/0921 en 0257
Achtergrondvel bubble girls CD 11284
Knipvel CD 11306
Diverse maten witte pompoms
Zeepje lelie van dalen

http://de-egel.blogspot.com/2019/06/juni-challenge-81.html
(2de creatie)

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk setje zo samen Suzan. Lief doosje en leuke kaart met toepasselijk plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Crea Ankie zei

Heel mooi Suzan !!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Leuk plaatje ook en prachtig papier heb je ervoor gebruikt.

Klopt inderdaad dat ik de kaart nog niet gelinkt had. Ik had dat expres gedaan, want ik zag dat bijna nr. 16 aan de beurt was en nr. 16 is mijn getal. Hihihi. Vandaar dat ik hem net pas heb gelinkt. Niet dat ik bijgelovig ben!!! Hihihi.

Fijn en zonnig weekend.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje met doosje! Leuke workshop lijkt me.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Marja zei

Superleuk setje zo samen!..heel erg leuk gemaakt.
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja DT,