donderdag 11 juli 2019

Kerstkaart week 28 en uitslag Challenge Juni

Hallo allemaal, deze week mogen Martina en ik zelf een voorbeeldkaartje aan jullie laten zien....
Ik heb een kaartje met een voorbeeld en mal van Marleen gemaakt, ik hoop dat jullie allemaal gezellig mee doen.......



Ook is de uitslag bekend van de Challenge van juni...gauw kijken op:
http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Stencil Marleen PS 8017
Stempel CS 1008
Collectables Col 1459/1461
Papier PK 9159 Swedisch winter

12 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een lieverd dit rendier in die leuke kerstbal!!

liefs Annemarie en Merit

Trudy zei

Super leuk die kerstbal met het lieve rendier erin!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat issie leuk geworden met dat schattige rendier, de kerstbal is leuk om te maken he, ik hen hem vandaag ook op mijn blog staan maar dan met een puppy
groetjes ellen

Enny zei

Wat een prachtige kerstbal-kaart, heel mooi papier en zo leuk met dat rendier ! Groetjes, Enny

Eri zei

Wat leuk deze kerstkaart met het rendier!
Groetjes, Eri

Epie zei

Mooie kerstbal met een leuk rendier erop Suzan
Groetjes van Epie

Marja zei

Superleuke kerstbal met het rendier erop verwerkt!
Groetjes Marja.

Laurespage zei

Super, super mooi !
groetjes, laurette

!neke zei

Ziet er weer top uit met dit leuke rendier !
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

toffe kaart Suzan, leuk idee deze boom en het mooie rendier op de mooie bolvorm!
groetjes
Nancy

Trijntje zei

Wat een mooie kerstbal heb je gemaakt Suzan. Groeten Trijntje

Jantine zei

Door omstandigheden een dagje later...
Superleuk deze kerstbal met rendier. Lekker vrolijk.
Groetjes
Jantine