maandag 10 februari 2020

Challenge 93 "de Egel"

Hallo allemaal , ik heb een kaartje gemaakt met de sketch van de Egel met het thema "Muziek"
Ik hoop dat ik het goed gedaan heb...ik heb hem gedraaid...


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje is van Studio Light Classic gentlemen
Papier is van Maja
Craftables CR 1359 /1391

http://de-egel.blogspot.com/2020/02/februari-challenge-93.html
https://de-schatkist.clubs.nl/ (mannenkaart)
https://de-kaartenkast.clubs.nl/ (verjaardagskaart)
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/02/een-muzikale-challenge-bij-knutsels-en.html

13 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een leuk vintagekaartje! Ik had ook even gekeken naar de uitdaging maar vind muziek erbij dan weer moeilijk maar zoals jij met een vrolijk plaatje is ook te doen!Bedankt voor de tip! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Heel leuk Suzan je kaartje mooi papier en plaatje.
Groetjes Anita

Laurespage zei

Een hele.mooie vintagekaart. Ik ben altijd jaloers als ik vintage bij een ander zie. Mij lukt het nooit goed.
Groetjes, laurette

Crealientje zei

Leuke vintage kaart!
The piano man😉
Fijne dag, lieve groetjes Crealientje.

Diny zei

Heel leuk kaartje Suzan en je kunt de sketch duidelijk zien hoor.
Groetjes Diny

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Leuk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes Hetty

Jantine zei

Wat een leuke muzikale afbeelding had jij. Een geweldig leuke kaart, mooie uitwerking van de sketch!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke nostalgische kaart waar muziek in...op zit Suzan. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Nelleke zei

Hoe leuk om deze kaart in vintage te maken. Goed te zien de sketch. Dank je wel dat jij je liet uitdagen door de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Monique zei

Heel erg leuk gedaan Suzan!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Hobbywinkel De Egel zei


Wat gezellig dat je meedoet met onze '#93e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie muziekkaart heb je gemaakt, ,prachtig, ook die afbeelding is heel gaaf. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

Colien zei

Gave kaart heb je gemaakt, mooi vintage sfeertje. En gezellig dat je meedoet met onze muniek-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien