vrijdag 4 december 2020

Amerigo

Hallo allemaal....deze morgen een sinterklaas kaartje! Ik kreeg van iemand de vraag of ik een sinterklaas kaartje wilde maken voor zijn dochter die ook nog op 5 december jarig is! 
Natuurlijk wilde ik dat, vind dat zo leuk om te doen ...en ik had net het kacheltje van Marleen aangeschaft, dus kon ik gelijk eens gebruiken!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Chocoladeletter/Staf en Mijter  Creatables LRO 446
Kacheltje Craftables CR 1525
Paard Collectables COL 1408
Klomp knipvel HK 1701
Zak Craftables CR 1487
Stempeltjes CS0982

Ik wil het kaartje laten meedoen bij de eerste Challenge van Daantje:
Het thema iets wat met een A begint...Amerigo

https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/2020/12/challenge-1.html


6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke kaart Suzan.

Marijke zei

Wat een leuk kaartje! Zulke leuke details. Kei leuk! Groetjes Marijke.

Hobby Hoogland zei

een leuke Sinterklaas kaartje , en die kachel is echt een aanwinst in je collectie .
groetjes Marjan.

Jantine zei

Superleuke kaart Suzan. Heel gezellig en sfeervol. Maar Amerigo is met pensioen, tegenwoordig heet het paard "Ozosnel". :-D
Groetjes
Jantine

Scraptastisch zei

Amerigo is vanaf 2019 met pensioen Suzanna, hihi moet je maar net weten hè!
Maar het doet niets af aan je hele gezellige Sint kaart!
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuk kaartje met het paard met de chocolade letter geweldig en leuke andere details dat hij geen Americo meer heet wist ik ook niet hoor.
groetjes ellen