donderdag 29 februari 2024

Kerstkaart week 9 52 WTC en Challenge februari

Hallo allemaal het is weer de laatste donderdag van de maand...dus een nieuwe Challenge!
Maar eerst de uitslag van de Challenge van Januari!

1. Marian (23)
2. GerJanne (13)
3. Karin (24)

Gefeliciteerd Marian!

Dan nu de Challenge van Februari! Deze keer is Marijke aan de beurt om een thema te verzinnen:

Strookje restpapier op je kaart met een sneeuwster....
 

Ik heb mijn postzegelmal nog eens te voorschijn gehaald....



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje VK 9595
Stempel CS 1105
Postzegel mal Collectables COL 1532
Sneeuwvlok Creatables LRO 741

https://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0


8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige postzegel kaart

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke mal ik gebruik hem ook graag, vandaag ook haha, leuke plaatjes heb je gebruikt
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaart is het geworden!
groetjes Alma

Marijke zei

Leuk kaartje Suzan! Groetjes Marijke

marian zei

Een schattige kerstkaart heb je gemaakt met de postzegel-stansmal.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Leuk die postzegels met die kabouters, Suzan! Ik krijg weer postzegelmal-inspiratie :-)
Groetjes
Jantine

Eri zei

Wat heb je een leuke postzegelkaart gemaakt met de gnoom plaatjes.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuk gemaakt Suzan. Schattig die kleine tafereeltjes op de "postzegels".
Lieve groetjes Miranda