donderdag 2 mei 2024

Kerstkaart week 18 52WTC

Hallo allemaal. het is weer donderdag dus gaan we weer verder met onze kerstkaartjes!
Deze week zijn Ineke en Miranda aan de beurt om jullie te blijven inspireren.

Gelukkig was ik al een eind met mijn kaartje voor deze week, want wat voelde ik mij beroerd vanaf koningsdag al....gelukkig gaat het nu weer de goede kant op!

Ik heb dus ook nog een reminderkaartje voor de Challenge voor jullie!
Kaart met meerdere vouwen
Deze kaartjes kan je hier linken:
https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/04/challenge-april-kaart-met-meerdere.html


De wekelijkse kerstkaart mag je hier linken:

Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Mal SL-ES-CD147
Plaatje Winnie Topper Sheet 99070/005
Papier PB 7065
Stempel CS 1105
Kerstster CraftEmotion 115633/0432
Label Creatables LRO 764


10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaartje met het leuke streepjes papier en het schattige plaatje
groetjes ellen

Henriët zei

Mooie kaart en een leuk model. Rood en wit maakt het altijd zo vrolijk vind ik.
Volgens mij gaat er een zomergriepje rond. Ik heb ook al een paar dagen last van mijn maag en hoofdpijn. Niks aan.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Mooie swing kaart.

Colien zei

Heel mooie vouwkaart, leuke reminder!
Beterschap, hopelijk knap je snel weer op.
grtz Colien

Eri zei

Schattige vouwkaart heb je gemaakt met dit plaatje! Beterschap!
Groetjes, Eri

!neke zei

Eerst beterschap !!!!!
Gave kaart Suzan !
groeten Ineke

Marijke zei

Een super leuk kaartje Suzan! hopelijk knap je snel weer op. Helemaal niet leuk om ziek te zijn met dit mooie weer! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gelukkig dat je aan het opknappen bent Suzan, nooit fijn om beroerd te zijn. Je kerstkaart is een dotje. Leuk model en heel fris die kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Een hele mooie kaart en een superleuk plaatje.
Groetjes en fijn weekend, Laurette

Kaartenkraam zei

Wat vervelend dat je je beroerd voelde maar fijn dat het nu beter gaat.
Je laat een leuke kaart zien, leuk model!

groetjes van Ank