zondag 17 april 2016

Scr@p- Cards Challenge 84

Deze keer is de Challenge een geschenkverpakking maken voor een dame, ik moest ineens aan mijn mijn kokertasjes denken, dat was al een hele tijd geleden dat ik er weer eens een gemaakt had!
Ook heb ik een luciferdoosje versierd!






Ik vind het wel een mooi setje met het Pion papier:


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Het mooie Pion papier
Creatables LRO 343
Collectables COL 1379
Voor de groene takjes  en binnenste geel van de orchidee heb ik het papier PK 9130 gebruikt.
WC rolletje
kokerdoppen
               
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2016/03/scrp-cards-challenge-84.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2016/04/challenge-21-alles-geht-mit-marianne.html
(tweede kaartje)

21 opmerkingen:

Judith zei

Heel mooi gedaan Suzan, ik hebzo'n kokertasje ooit is in een kerstversie als kerstkaart gekregen. Erg leuk...
Groetjes van Judith

Doris knippenenplakken zei

Hoi Suzanne,
Wow super mooi tasje met heel mooi DP .
Groetjes Doris

Tineke van der Linden zei

Een heel mooi tasje en ook het luciferdoosje is prachtig gepimpt!
Groetjes Tineke

Rosina zei

PRACHTIG deze geschenkverpakkingen Suzan....zo mooi gemaakt ....

groetjes Rosina

Jacqueline zei

Een heel mooi setje Suzan
groetjes Jacqueline

Ans Gilbert zei

Wat een prachtige set is dit Suzan,
mooi papier heb je gebruikt, echt supermooi
groetjes,
Ans

Sarah zei

Mooi gedaan!!

Diny zei

Wat schattig allebei Suzan....knap gedaan hoor!
Groetjes Diny

Corrie zei

Prachtig gemaakt Suzan, ook de kleuren vind ik geweldig, mooie tasjes.
Lieve groetjes,Corrie

Wil Frutsel zei

Mooie tasjes heb je gemaakt Suzan, prachtig papier plaatjes en accenten!!
xx Wilma

KarinsArtScrap zei

een mooi project Suzan

Gr Karin

!neke zei

Super mooi gemaakt !!!!!!

groeten Ineke

Anoniem zei

Wow Suzan wat een prachtige set! Prachtige en romantische combinatie van materialen en de tas lijkt net echt :)
Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

Unknown zei

Hoi Suzan.
Wat heb je een geweldige set gemaakt. Heel mooi ook de tas. Echt schitterend. Ik dat je mij bent gaan volgen, dank je wel daarvoor en natuurlijk ga ik terug volgen.
Groetjes sabine

Unknown zei

Hoi Suzan.
Wat heb je een geweldige set gemaakt. Heel mooi ook de tas. Echt schitterend. Ik dat je mij bent gaan volgen, dank je wel daarvoor en natuurlijk ga ik terug volgen.
Groetjes sabine

Angelique zei

Wat een prachtige set met cadeau-verpakkingen heb je gemaakt. Heel mooi papier en zo origineel die kokertas. Je ambachtenkaart is ook heel erg mooi in die bruintinten.
lieve groetjes Angelique

Scraptastisch zei

Het is een schitterend setje zo bij elkaar Suzanna, het ziet er super mooi en verzorgd uit! Dankjewel voor je prachtige inzending naar ons Challenge blog!
Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards!

Maia zei

Ik kwam je blog tegen op,een ander blog en zie nu we hebben veel dezelfde volgers leuk!
We houden ook allebei van vintage en natuurlijk ook van andere creaties, hoe leuk is de blog wereld!
Ik was ook in Den Bosch wat was het weer gezellig, we hadden zelfs geen tijd voor een workshop zoveel te zien en te genieten daar!
Schitterend je tasje van een pringles rol en de kaart erbij echt mooi met dat leuke vintage plaatje!
Je oude ambachtkart in de vorige post vind ik ook top!
Ik ben niet altijd een goede blogger, dat kost erg veel tijd...en zoals je ziet ben ik lang van stof...iets meer dan gewoon leuk zeggen is gezelliger toch...dat doen we al genoeg op Facebook.
Ik ga je volgen en hoop dat we elkaar nog veel mogen inspireren.
Fijne creatieve week!
Groetjes Maia

Hetty zei

Wat een leuke creaties heb je gemaakt.
Mooie combinatie zo samen.
groetjes Hetty

Anita van Merode zei

Een hele leuke set bij elkaar! Gewedlig mooi Suzanne.
Het is echt met veel plezier gemaakt. Dat straalt het zekers uit.
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita Dt

Original handmade by Janneke zei

Hoi Suzan,
Ik dacht toch echt dat ik al een reactie bij deze prachtige creatie had achter gelaten...
Wat een super mooie geschenkverpakking heb je gemaakt Suzan. Degene die dit ontvangt is maar een bofferd.
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Scr@p-Cards!
Kom je morgen weer langs voor de nieuwe challenge?

Groetjes Janneke