donderdag 23 augustus 2018

Challenge 207 Marianne Design Challenge Blog

Hallo allemaal, de vakantie is weer voorbij dus we gaan hier weer vrolijk verder! Deze keer mocht Wybrich de Challenge verzinnen...Kerst!
Ik heb een kiekeboo kaart gemaakt, nou zo simpel vond ik dat niet hoor, maar ik heb niet opgegeven haha...maar ik weet niet of ik er ooit nog 1 maak!
http://mariannedesign.blogspot.com/







Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PK 9152/9158
Craftables CR 1343/1351
KJ 1719
Collectables Col 1441
https://www.facebook.com/groups/447538682077945/
(2de kaartje ANMA alles mag)

13 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Nu het vandaag zo grauw en somber is, krijg wel weer zin om kerstkaarten te maken. Leuke challenge hoor en ik hoop zeker weer mee te doen. Jou kaartje is prachtig geworden, ook al was het een hele bevalling en twijfel je of je er ooit nog eens 1 gaat maken... vandaag is het genieten op je blog!

Groetjes Janneke

Annemarie en Merit zei

Prachtig kerstkaartje hoor Suzan!

Groetjes, Merit en Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet te zien hoor dat hij je veel moeite kostte. Het is een dot van een kerstkaart Suzan met een verrassende binnenkant...mooi.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wow, dat ziet er prachtig uit Suzan, mij lijkt het ook niet echt gemakkelijk. Leuk dat je er een filmpje bij gedaan hebt.
Groetjes, Eri

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Suzan

Laurespage zei

Amaai ! Wat een werk ! Ik denk dat ik er ook zo maar eentje zou maken, maar ik vind het wel een prachtige kaart geworden maar zou heel selectief zijn naar wie ik deze stuur !
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

twee kerstkaarten vandaag bij jou! Allebei heel mooi! deze is wel heel bijzonder!
groetjes
Nancy

karin zei

Mooi kaartje Suzan. Ik ben je ook gaan volgen.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Prachtige kerstkaart Suzan!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Suzan,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En is dat echt zo lastig, een kiekboekaart? Het effect is wel gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Gina zei

Ziet er inderdaad niet makkelijk uit en veel meet-en prutswerk waarschijnlijk. Maar zeker een mooi en leuk resultaat! Groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

het resultaat mag er zijn hoor na al dat zwoegen, hij is prachtig geworden
groetjes elen

Unknown zei

Goed bezig Suzan ,best en hele klus ,maar is wel heel mooi !!
Fijne zondag en groetjes van Epie