donderdag 1 november 2018

Challenge 212 bij Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal deze keer mocht Henriët de Challenge verzinnen....een baby kaart! Altijd leuk toch!
Ik hoop dat jullie gezellig meedoen....
Deze keer heb ik mijn best moeten doen om er tijd voor te vinden, mijn moeder moest binnen een week verhuizen naar een bejaardenhuis, dus alles is en was een beetje hectisch!
Want ook het huis waar ze woont moet leeg zijn voor 1 december....gaat wel lukken, maar dan kan je pas zien hoeveel spullen een mens heeft....
Ik had ook een kaartje in mijn gedachten met de leuke nieuwe mal die ik gekocht had met het bord, draait de vork er met geen mogelijkheid uit...berichtje naar de winkel gestuurd..nu maar hopen dat ik een andere malletje krijg...want zonder vork is eigenlijk niet leuk!
 
 Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Creatables LRO 566
Stempel EC 0165
Papier PB 7049
Plaatje is van Eline

http://mariannedesign.blogspot.com/

9 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

Je kaartje is erg mooi groetjes maartje

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje Suzan,
vreemd dat de vork niet wilde uitdraaien...als je een nieuwe krijgt er nog maar bij plakken.
Heel werk altijd verhuizen,,,en zeker een huis leeg halen..succes!!!

liefs Annemarie en Merit

Margo zei

Wat een snoezig kaartje !
Veel succes met de verhuis !
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

Sterkte met de verhuis en ht uitruimen van je moeders huis!
Leuk babykaartje!
Nancy

Wies zei

Heel leuk babykaartje. Sterkte met het leegruimen van je moeders huis. Ja inderdaad, bij een verhuizing zie je pas wat je allemaal voor spullen hebt. Hopelijk kan je moeder snel wennen in haar nieuwe woonruimte.
Groetjes, Wies

Kaartenkraam zei

Schattig babykaartje ondanks dat het vorkje ontbreekt.
Succes met het uitruimen en verhuizen.

groetjes van Ank

Gina zei

Leuk baby-kaartje geworden. Hier bij het baby'tje gaat het nog wel zonder vorkje. Baby kreeg namelijk een papje voorgeschoteld en dan volstaat het lepeltje :) Groetjes, Gina

Femminde zei

Wat een leuk kaartje Suzan!!
En succes met het uitruimen van het huis van je moeder.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

ik vind hem geweldig geworden leuk idee zo in dat bordje
en dan dat bestekje ernaast
groetjes ellen