donderdag 17 januari 2019

Kerstkaart week 3

Hallo allemaal...allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle mooie kaartjes die ik gekregen heb...voor mijn verjaardag gisteren ..lieve berichtjes... appjes iedereen super bedankt!

We zitten ondertussen weer al week 3....ik heb nog een kaartje gemaakt voor 52 WTC..doen jullie weer gezellig mee?


 http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Ticketmal van Studio Light L99
Craftables CR 1446
Plaatje EWK 1263
Papier PK 9158
Stempel CS 1008

17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
groetjes, Caroline

Hetty P. zei

Mooie kaart !!
Groetjes Hetty

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje met die ticketmal Suzan.

liefs Annemarie en merit

!neke zei

Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad !!!
Mooie kaart met deze mal !
groeten Ineke

martina's kaartjes zei

mooi, sfeervol kaartje, geslaagd is deze helemaal
grtjs, Martina
x

Enny zei

Wat een prachtige kaart, supermooi versierd ! En nog van harte proficiat ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
groetjes ellen

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Suzan...die ticketstans blijft mooi om te gebruiken...KNAP gedaan!!!
en je zal woensdag vast een gezellige dag gehad hebben...

groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Prachtig kaartje, mooi om die ovale mal zo in de ticketmal te gebruiken.
En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Suzan!
Groetjes
Jantine

Trudy zei

Mooi kaartje en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
groetjes Trudy

marian zei

Erg mooi deze kerstkaart met de ticketmal. En natuurlijk alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat lieve plaatje op de ticketstans Suzan. Die stans geeft altijd meteen een mooie basis vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een leuk kaartje, ik ben helemaal weg van deze ticket stansen!Zo leuk mee te combineren. Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Heel mooi Suzan. ik hou van deze materialen! groeten trijntje

Annerieke zei

Lief plaatje, mooie kaart Suzan!

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart Suzan!
groetjes
Nancy

Colien zei

Wat een leuke kaart!
grtz Colien [52WTC]