zaterdag 2 maart 2019

Challenge 73 bij "de Egel"

Hallo allemaal, deze keer is de Challenge bij de Egel: Gebruik een papieren zak als basis...superleuk vind ik dat en heb mijn kraftzakjes erbij gepakt, altijd leuk om een cadeautje in te doen.
Het mooie plaatje en de houten filmstrip heb ik in Den Bosch gekocht, jammer dat ik maar 1 strip meegenomen heb.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Stempel EC 0163
Plaatje Maja Design
Papier PB 7052
Creatables LRO 546

http://de-egel.blogspot.com/2019/02/februari-challenge-73.html
https://www.facebook.com/groups/280116102155415/

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooie, stijlvolle kaart
grtjs,martina
x

Creanita60.blogspot.nl zei

Super mooi versierd Suzan!

Jantine zei

Heel erg mooi Suzan! En dat heb ik ook wel eens met dingetjes van de beurs. Dan aarzel ik ter plekke heel erg en dan heb ik achteraf spijt dat ik niet meer meenam.
Groetjes
Jantine

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart, mooi plaatje en de film strip is ook leuk Met de plaatjes van Maja.
fijn weekend.
Groetjes Marjan.

Marja zei

Prachtig Suzan!!..wat heb je de zak leuk versierd.
Mooi plaatje heb je gebruikt en de flimstrip past er zo leuk bij..inderdaad jammer dat je er maar een gekocht hebt.
Fijn dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Aniet zei

Erg mooi Suzan en ik heb ook spijt van het scrapvel ;-)
fijn weekend
groetjes van Aniet

GerJanne zei

Heel mooi Suzan!! Prachtig van samenstelling en er is veel te zien. Die houten strip is inderdaad erg leuk! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Hetty P. zei

Mooi tasje heb je gemaakt.
Leuk thema heb je erop verwerkt
Groetjes Hetty

Trijntje zei

Leuke om zo een papier zak te versieren. Heel mooie materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Trudy zei

Super mooi gedaan die zak! Leuk met al die film dingen!
groetjes Trudy

Enny zei

Wat een prachtige creatie, je zou niet denken dat het maar een papieren zak is ! Super mooi versierd ! Groetjes, Enny