zaterdag 20 april 2019

2 borduurkaartjes...

Hallo allemaal...het borduurvirus is weer toegeslagen....wat zijn de patroontjes leuk!
Alleen in het borduurpatroon van de roos zat een fout, dit heb ik doorgegeven en ze hebben dit aangepast...het gaat over dit patroon..https://mariannedesign.nl/assets/Downloads/Cross-stitch-patterns-11.pdf...deze is juist!

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PB 7052
Collectables Col 1323
Craftables CR 1401/1465/
Creatables LRO 546/547/5921466
Stempel CS 0954

https://www.facebook.com/groups/Kaartenhobby/
Jacqueline Creatief op FB een paaskaart
http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/
Ik weet nog of het ook kruissteekjes mogen zijn, anders maak ik een andere kaart...
http://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/04/challenge-26.html

11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat leuke borduurkaartjes.
Mooi met de nieuwe mal.
Groetjes, Elle-jeanne

Eri zei

Het zijn twee prachtige kaarten geworden met leuke borduurtjes!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

mooi kaartjes heb je gemaakt
groetjes ellen

Hetty P. zei

Schitterende kaarten heb je gemaakt met de borduurpatroontjes.
Groetjes Hetty

martina's kaartjes zei

wat leuk zijn ze geworden ! mooi
grtjs,martina
x

Aniet zei

Enige kaartjes Suzan, ik vind de borduurmalletjes ook zo leuk, fijne paasdagen,
lieve groetjes van Aniet

Judith zei

Onwijs leuk geworden met de borduurtjes.
Fijne Paasdagen.
Groetjes van Judith

Trijntje zei

Prachtige kaarten Suzan. Ik hou hier ook van om dit te maken. Ben er ook mee bezig. Leuk afgewerkt met de bloemen. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Mooie kaarten Suzan.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersonthbelog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

Leuke kaartjes die je met onze challenge laat meedoen, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge zei

Prachtige kaartjes Suzan!
Ben een beetje laat met reageren, heb veel problemen met Ziggo gehad.
Nu doet alles gelukkig weer.
Natuurlijk mogen kruissteekjes. Ik vind ze juist erg leuk.
Wat goed dat je de fout ontdekt had van het roos patroontje.
Bedankt voor het meedoen aan Challenge 11!
Fijne dag verder, liefs Steelsteekje.