donderdag 8 augustus 2019

Kerstkaart week 32 en uitslag Challenge juli

Hallo allemaal het is weer donderdag..dus we gaan weer verder met kerstkaartjes maken bij 52 WTC..doen jullie weer gezellig mee?
Ook is de uitslag bekend van de Challenge van juli...gauw even kijken op:
http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0

Ik heb voor deze week een schudkaart gemaakt met de nieuwe shakers of vensters, alleen heb ik hier een oudere mal voor gebruikt, dat gaat ook!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje VK 9580
Stempel CS 1008
Papier PK 9111
Creatables LRO 122/430/615
Shaker LR0025
http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0

13 opmerkingen:

Trudy zei

Mooi kerstkaartje met al die lieve hertjes!
Groetjes Trudy

Colien zei

Wat een mooi kerstkaartje, prachtige combinatie van kleuren en materialen!
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje.

liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Een mooi kaartje en zeker leuk met dat schudgedeelte! Ik bkijf dat altijd moeilijk vinden! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

een heel lief kerstkaartje !
groetjes, laurette

Enny zei

Wat een prachtige schudkaart, zo lief met die hertjes ! Groetjes, Enny

Epie zei

Een superlief schudkaartje Suzan , mooi gemaakt !!
Fijne avondgroetjes van Epie ......

Kaartenkraam zei

Leuke kerstschudkaart! In blauwtinten vind ik altijd erg mooi en ook met zo'n oudere mal kun je prima een schudkaart maken.

groetjes van Ank

Marja zei

Mooie kerstkaart!
Groetjes Marja.

Jantine zei

Prachtig schudkaartje, Suzan!
Groetjes,
Jantine

Ans Gilbert zei

Wat een mooie schudkaart Suzan, ik vind het plaatje ook erg leuk
Ansx

Tante Kaat zei

Oh, wat prachtig !
Grtjs, Katrin

Nancy Soetaert zei

toffe schudkaart, heel mooi plaatje, leuk uitgewerkte kaart!
groetjes, Nancy