zondag 8 september 2019

Beterschap!!

Hallo allemaal, ik heb een kaartje gemaakt met de mooie sketch van de Schatkist!
Het fruit mocht ik een weekje lenen....dus dat is super!
Ik heb het gecombineerd met de Challenge van Knutsels en Kadootjes...gebruik een stans met een stiksteekje...



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Craftables CR 1360(stans met stiksteekje)
Papier PK 9161
Fruit Collectables Col 1469
Stempel met stansje CS 1028

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/09/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
https://de-schatkist.clubs.nl/

14 opmerkingen:

Marjolein zei

Heel leuk! Handig dat je de snijmallen kon lenen. Fijne zondagavond,
Marjolein

Crealientje zei

Mooie frisse beterschapskaart met het leuke fruit!
Fruit ziet er heerlijk eetbaar uit:)
Heel leuk gedaan Suzan!
Lieve groetjes Crealientje.

Laurespage zei

Mooi kaartje en een fruitje voor een zieke, een heel leuk idee.
Groetjes, laurette

Henriët zei

Wat een leuke beterschapskaart! Bij mij ligt het fruit er al sinds onze teamdag en nog niet gebruikt. Wordt tijd.....straks bederft het.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Wat leuk Henriet,ik was er niet bij de teamdag,dus geen verrassing gekregen helaas!

LisannesKaartenhobby zei

Dat ziet er fris en fruitig uit! Bij mij ligt het fruit ook nog te wachten... Als ik jouw kaart zie krijg ik ook zin om er snel wat mee te doen. Mooie frisse kleuren heb je gebruikt

Hobbygroet Lisanne

Margo zei

Wat een mooie kaart ! Dat fruit is echt heel leuk zeg !
Groetjes
Margo

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kaart Suzanne, met het fruit erop, en het mooie papier, dat maakt de kaart echt af. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Trijntje zei

Leuke beterschapskaart met dit prachtige fruit. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat een super leuke beterschapskaart!! Mooi met die kleurverschillen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Mooie kaart leuk ingedeeld en gave kleurtjes.

Groetjes, Anita

Jantine zei

Leuke fleurige kaart, Suzan!
Groetjes
Jantine

Wies zei

Hele mooie beterschapskaart.
Groetjes, Wies

Monique zei

Wat een prachtige beterschapkaartje Suzan.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique