donderdag 14 november 2019

Challenge 236 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal, de twee weekjes zijn weer voorbij dus we hebben weer een nieuwe Challenge...
Deze keer heb ik hem verzonnen, en ik heb een leuke sketch gevonden....het thema is helemaal vrij zolang de sketch maar zichtbaar is...moet te doen zijn toch?


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PK 9132 (la Provence)
Parfum paper lilae CA 3131
Stempel PL 1523
Cyclaam CR 1479
Bladeren Creatables LRO 547
Witte bloemen Craftables CR 1469
Plaatje MB 0160

5 opmerkingen:

Eri zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch Suzan! leuke opdracht!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je bedacht een leuke uitdaging met een mooie sketch Suzan. Een mooie voorbeeldkaart, lekker fleurig in mooie zachte kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Prachtige kaart heb je met deze sketch gemaakt. Mooi papier en bloemen.
Groetjes, Wies

Aniet zei

Prachtig kaartje in mooie kleuren Suzan, ik vond de sketch erg leuk (die ga ik goed bewaren)
groetjes van Aniet

Crea Ankie zei

Super leuk Suzan.
De sketch is ook erg mooi