donderdag 6 februari 2020

Kerstkaart week 6 Challenge reminder

Hallo allemaal, jawel we zitten weer al in week 6!
Ik heb ook nog een reminderkaartje gemaakt volgens het kleurenpallet!
De kerstgroetjes staan in de kaart...
http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0






Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Mand Creatables LRO 404
Varen Creatables LRO 403
Papier groen-Christmas Vibes van Craft & You
Papier Grijs PK 9165
Kader Craftables CR 1390
Sneeuwklokjes van Marleen Craftables CR 1490
Stempel met labeltje CS 1028

23 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooie kaart! Maar niet speciaal kerst...

Anita van Deur zei

Mooie kaart met de sneeuwklokjes.
Groetjes, Anita

Je@net zei

Mooie winterse kaart, Suzan!

Eri zei

Toffe kaart met die sneeuwklokjes.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Hoe toevallig......ik plaatste vandaag ook een kaart met de sneeuwklokjes.
Die van jou is mooi. Leuk zo in een mandje.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat schattig, zo'n mandje sneeuwklokjes, Suzan. Heel mooie kaart!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje geeft een beetje lente gevoel met de mand sneeuwklokjes
groetjes ellen

Epie zei

Prachtig gemaakt met de sneeuwklokjes erop Suzan !
Wintergroetjes van Epie

Trudy zei

Prachtig kaartje met die schattige sneeuwklokjes Suzan! Ik heb ze al in de tuin!
Groetjes Trudy

Annerieke zei

Mooie kaart, zo leuk zijn de sneeuwklokjes in de mand.

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, die sneeuwklokjes zijn zo schattig ! Groetjes,Enny

Marijke zei

Een super leuk kaartje en deze sneeuwklokjes vind ik zo leuk! Het geeft ook al een beetje voorjaarsgevoel! In de tuin staan ze ook overal! Groetjes Marijke.

Femminde zei

Wat een leuk kaartje Suzan!! Een mooi mandje vol.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Annemarie en Merit zei

Heerlijk om die sneeuwklokjes te zien, wat een leuk kaartje, heb je gemaakt schattig mandje heb je gebruikt.
liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie sneeuwklokjes op deze leuke kaart Suzan. Deze kan ook nu verstuurd worden, hoeft niet persé met kerst.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

wat een leuk idee die sneeuwklokjes voor de kleurenchallenge!
prachtig kaartje!
Groetjes
Nancy

Laurespage zei

Wat een mooie sneeuwklokjes en daar ze er boven op liggen komen ze heel mooi uit.
Mooie kleuren !
Groetjes, laurette

Diny zei

Wow.....MOOI Suzan!
Groetjes Diny

!neke zei

Ik vind hem super !
Groeten Ineke

Gina zei

Leuk met de sneeuwklokjes. In mijn tuintje staan ze ook in bloei ! Groetjes, Gina

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Suzan, zo een schattige sneeuwklokjes erop...PRACHTIG
groetjes
Rosina

Nelleke zei

Prachtig die kerstklokjes, ik ben er helemaal verliefd op. Groetjes, Nelleke

Trijntje zei

Leuke kaart met de mand met sneeuwklokjes . Ik vind deze bloemetjes zo leuk! Groeten Trijntje