zaterdag 21 maart 2020

Een mooie lente dag

Hallo allemaal, ik heb nog een kaartje gemaakt met het mooie patroontje van:
 https://de-schatkist.clubs.nl/
Het was een beetje moeilijk fotograferen maar er staat: een mooie lente dag.

We kunnen in deze moeilijk tijd ons toch nog een beetje bezig houden met onze leuke hobby, het zijn echt wel moeilijke tijden zeker voor de oudere mensen onder ons.
Ook mijn moeder van 83 jaar die in een woonzorg instelling zit, mag geen bezoek meer ontvangen, erg verdrietig allemaal maar het is ook voor hun gezondheid!





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Letters: Collectables COL 1449
Papier; PK 9167
Craftables CR 1359
Plaatje: EWK 1272




6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kaart Suzan ! Daar kunnen wij nu het verschil maken denk ik. Ik heb gepland om een hele stapel kaartjes te schrijven en te versturen. Veel sterkte daar. Hopelijk kan je je moeder snel weer gaan bezoeken.
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Wat een mooie kaart een heel mooi model. Lijkt me een hele klus. Gelukkig kunnen wij ons met de hobby bezig houden. Voor ouderen is dit een hele moeilijke tijd. En als ze dan ook nog eens geen bezoek mogen ontvangen.. dat is niet echt leuk! Ook al is het voor het goede doel... Heel veel sterkte met je moeder. En jullie zelf ook. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Super mooie kaart, mooi modelletje.
Rare tijden zijn, en hoe lang nog, niemand weet het.
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Mooie kaart! Lijkt me moeilijk om te maken.
Vreemd om niet bij je moeder op bezoek te mogen. Mijn vader is 75 en woont nog zelfstandig. Ik ben dinsdag wel bij hem op bezoek geweest. We voelen ons allebei prima. Komende week kijken of we het weer aandurven.
Blijf gezond!
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat erg dat je je moeder niet kunt bezoeken Suzan. Verstandelijk weten we dat het beter is maar gevoelsmatig blijft het verdrietig. Misschien deze mooie kaart sturen en bellen? Duimen dat het snel voorbij is. Je mooie kaart straalt echt een mooie lentedag uit en die binnenkant is top.
Sterkte en lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Heel verdrietig dat je moeder geen bezoek nu meer mag ontvangen. Het is voor het beste maar toch, alle verzorgingshuizen, gehandicapte zorg geen bezoek meer het is zo zwaar voor iedereen. Sterkte voor jullie.
Hele mooie kaart zo`n apart model daar zitten heel wat uurtjes werk in.
Liefs xx