zondag 3 mei 2020

Daar bij de molen...

Hallo allemaal....hier ben ik nog een keertje! Een poosje geleden zag ik zo'n leuke kaart met de molen, ik dacht die wil ik ook een keertje maken, heb er wel mijn eigen draai aan gegeven.
Moest ook aan het liedje ...daar bij die molen denken!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Muziek balk heb ik ooit eens meegenomen bij de beurs Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch
Stempel CS 1053
Wolken CR 1402
Blauw achtergrond papier PK 9168
Gras Creatables LRO 653
Molen Creatables LRO 652

http://de-egel.blogspot.com/2020/04/april-challenge-98.html
(derde kaartje)
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2020/04/challenge-96.html

7 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een gezellig Hollands kaartje met die molen.
Ik kijk alleen heel gek naar je notenbalk. Zowel de noten als de G-sleutel vooraan de notenbalk staan in spiegelbeeld. Maar als je hem andersom gebruikt zou de g-sleutel achteraan de notenbalk staan en dat klopt ook niet.
Maar je kaart is er niet minder mooi door hoor!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Heerlijk Hollands kaartje met de molen en mooie tulpen.
Groetjes, Anita

Rosina zei

Heel mooi dit 'hollandse' kaartje Suzan...zo mooi die molen... en ja die tekst van dat liedje past er ook perfect bij...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat en leuke kaart! EN in het Hollandthema, dus dat is helemaal goed voor de Egel challenge! Dank je wel voor het meedoen!

Ilonka zei

Wat een mooie kaart zeg !! Prachtig.
Groetjes Ilonka

Chantal zei

Een erg mooie kaart.
Groetjes,Chantal S

Nelleke zei

LEUKE KAART SUSANNE, Mooi en vrolijk. Dank je wel voor het meedoen van de Hollandse uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke