donderdag 18 juni 2020

Challenge 251 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal, de twee weekjes zijn weer voorbij en deze keer is het de beurt aan Gerlinde om een Challenge te verzinnen en zij wilt graag een zomerse kaart zien....
Nu heb ik de muisjes niet maar wel de baby, en heb daar de leuke zomerse spulletjes voor gebruikt!





Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Parasol , papier PB 7045 - Collectables COL 1484
Zand , papier PK 9169- Creatables LRO 664
Luier baby , papier PK 9131- Collectables COL1479
Strandlaken , papier PK 9161- Collectables COL 1483
Baby Collectables COL 1479
Achtergrond  AK 0077
Stempel CS 1024

https://de-kaartenkast.clubs.nl/
https://de-schatkist.clubs.nl

Nu heb ik ook zelf op FB een groepje en daar kan je ook meedoen met een Challenge, daar
is het thema ''Strand"

Je kunt ook een leuk prijsje winnen:

https://www.facebook.com/groups/1123373647733885/
Creaties Suzan op FB

7 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit zomerse kaartje Suzan...zo een schattig babytje op het heerlijke strand...
groetjes Rosina

Diny zei

wat een schattig kaartje heb je ervan gemaakt Suzan.
Groetjes Diny

Eri zei

Leuke kaart met baby's eerste zomer aan het strand!
Groetjes, Eri

Aniet zei

Je kaartje is te leuk Suzan,
groetjes van Aniet

Judith zei

Super leuk kaartje.
Groetjes van Judith

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje! De baby is wel goed ingesmeerd he? ;-)

Trijntje zei

Het is een heel leuke kaart geworden Suzan. Het lukt me niet om mee te doen. We zijn er even opuit. Dus even niet asn de knutsel... volgende keer maar weer. Ik hou wel erg van strand en zomerse kaarten ....Groeten Trijntje