donderdag 3 september 2020

Challenge 254 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal, de 2 weekjes zijn weer voorbij...dus weer een nieuwe Challenge!

Deze keer heeft Anita het thema verzonnen en zij wilt graag een langwerpige kaart zien met de afmeting 20 x 10,5 cm.

Ik heb er een schuifkaart van gemaakt....

Doen jullie weer gezellig mee?





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Gras Craftables CR 1355
Dessin papier PB 7058
Kikkers Craftables CR 1514
Lelie Craftables CR 1515
Pluimen Creatables LRO 409
Stempel CS0986








12 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtige opkikkerkaart Suzan. Leuk model... ik hou ervan. Je kerstkaart van hieronder is erg mooi. Groeten Trijntje

Rimmie zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit!!!
Super model, staat hier al zo lang op het to do lijstje.
Echt een leuk idee zo met de kikkertjes!

Groetjes

Rimmie

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Je kerstkaart is ook erg leuk!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

So so cute!!
Groetjes Anita

Diny zei

Wat een GAAF kaartje Suzan....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Een toppertje Suzan wat een prachtig voorbeeldkaartje met de kikkertjes!
Het model is ook hartstikke leuk...prachtig gedaan!
xx Gerie

Eri zei

Oh, wat is dit leuk geworden met al die kikkertjes. Leuk dat ze echt omhoog springen!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kaart! De kleurtjes vind ik ook heel mooi.

groetjes van Ank

Epie zei

Mooi vrolijk opkikkertje in de vorm van een schuifkaart Suzan
Wens je een fijne avond en weekend toe doeii Epie

Aniet zei

Suzan, deze creatie is te leuk, ik vind het enig
groetjes van Aniet

GerJanne zei

Wat een superleuke schuifkaart heb je gemaakt! Die kikkertjes zijn een slag kleiner dan de andere en dat maakt het wel leuk, kun je meerder op een kaart doen...
Ik heb nu last met het plaatsen van de reacties, vraagt elke keer of ik een robot ben en kan het niet negeren, heel vervelend. Soms moet ik zelfs plaatjes aanklikken met zebrapaden of verkeerslichten... Hoop dat het niet lang duurt, want dat kost zo veel tijd!

Sarah - Crea S zei

Zo'n tof kikkerkaartje. Het formaat leent zich ideaal voor dit model! Liefs, Sarah