donderdag 15 oktober 2020

Challenge 257 Marianne Design Challenge blog

Hallo allemaal, de 2 weekjes zijn weer voorbij...dus we hebben weer een nieuwe Challenge!
Deze keer verzonnen door Judith en zij wilt graag Winter Wonder kaarten zien....

Ik heb de stolp van Marleen gebruikt, het patroontje hiervan is van het hobbywinkeltje in ons stadje...
Als je de strik los maakt, is de stolp weer plat kan hij gewoon verstuurd worden...


Ook een welkom aan mijn 2 nieuwe volgers..superleuk!


http://mariannedesign.blogspot.com/


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Stolp; PS 8074
Kerkje : Craftables CR 1520
Kerstster : Creatables LRO 122
Takjes : Creatables LRO 126
Hertjes : Creatables LRO 615
Boompjes : Craftables CR 1483
Eikels : Creatables LRO 286
Stempel : CS 1036
Mica


11 opmerkingen:

Laurespage zei

Heel mooi en weer fijn afgewerkt met leuke accentjes.
Groetjes,,laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je stolp is prachtig gevuld Suzan, wat gaaf met dat bolle mica, net een echte stolp.
Lieve groetjes Miranda

Crealientje zei

Prachtige uitwerking met de stolp!
Mooie bloementoef.
Kerkje is ook wel erg leuk, mijn portomonee raakt leger en leger. En ik ga zo aan de bestel, hopen dat ik me een beetje kan inhouden, hahaha.
Bedankt voor inspiratie!
Fijne avond, liefs Crealientje.

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan het is net een echte stolp. Wel lastig met versturen.
Leuk tafereeltje er in en mooie details er op.

groetjes van Ank

Suzan zei

Nee hoor Ank als je de strik los maakt is hij weer plat jan je hem gewoon versturen

Henriët zei

Super leuk Suzan! Mooi tafereeltje met de hertjes.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Wow, wat mooi Suzan! Een prachtig tafereeltje, en zo leuk met de kerstrozen en takken er bovenop.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een prachtige stolp heb je gemaakt Suzan. Leuk samengesteld met leuke details . Groeten Trijntje

Colien zei

Heel gaaf gemaakt!
Ook je kaartje hieronder is mooi, knap borduurwerk weer!
grtz Colien

De Hobbyzolder zei

Prachtig! En helemaal geweldig dat hij gewoon plat verstuurd kan worden!
Groetjes Cecile

Aniet zei

Geweldige creatie Suzan, zo mooi gemaakt en hoe leuk dat hij gewoon verstuurd kan worden,
groetjes van Aniet