dinsdag 22 december 2020

Mondkapje

Hallo allemaal, ik heb er nog 1 met een mondkapje....volgend jaar wil ik deze plaatjes niet meer gebruiken....

Ik heb er de sketch van de egel voor gebruikt:

https://de-egel.blogspot.com/2020/12/december-challenge-111.html

(2de kaartje)

Ik heb er de volgende materialen voor gebruikt:

Papier Bright Christmas Noor! 6011/0635
Knipvel Social Distancing 3000/0074

https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/2020/12/challenge-8-alles-mag.html
( 2de kaartje)
http://creativesketchygirls.blogspot.com/2020/05/chalenge-55-alles-mag-20-december.html
(2de Kaartje)


9 opmerkingen:

Judith zei

Gaaf geworden Susan.
Groetjes van Judith

Trudy zei

Leuk kaartje en inderdaad te hopen dat die mondkapjes eind volgend jaar in de prullenbak kunnen!
Groetjes Trudy

Hobby Hoogland zei

Leuke kaartjes, en laten we hopen dat die mondkapjes gauw verleden tijd worden.
doe voorzichtig deze feestdagen.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat hoop ik zeker dat we volgend jaar géén mondkapjes rond deze tijd hoeven te dragen.
Je kaart vind ik wel heel leuk, gezellig die vrolijke kleurtjes Suzan.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

karien zei

wat een leuke kaart!
Groetjes Karien

Anita van Deur zei

Gaaf geworden Susan.

Nancy Soetaert zei

Ik hoop met je dat we die mondkapjes snel in de vuilbak mogen gooien, maar vrees dat we er nog een aantal maanden aan vast zullen hangen...
Heel toffe kaart.
Ik heb jou waarschijnlijk nog niet bedankt voor je kerstkaartje, heel mooi, dankjewel!
Nancy

Nelleke zei

Ik kan me dat helemaal voorstellen dat je ze niet meer wilt gebruiken, toch is die leuk. Dank je wel voor nogmaals jouw deelname bij onze sketch uitdaging van de egel. Groetjes, Nelleke

Marja zei

Ook deze is erg leuk!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.