dinsdag 10 augustus 2021

Retro

Hallo allemaal, bij 4-Seasons Swap Challenge blog is het thema deze keer: Retro stijl jaren 60-70....oh dat vind ik superleuk!!!
Ik heb er de sketch van Creative Sketchy Girls bij gebruikt.





Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Lint is van MD 8307
Tekst uit blok van MD PK 9094
Papier Joy! Rainy Days 6011/0565
Plaatje Hobbyshop Daantje 1704

http://4-seasonchallenge.blogspot.com/2021/08/challenge-47-retro.html

http://creativesketchygirls.blogspot.com/2021/07/challenge-62-schets.html

https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2021/08/challenge-37-augustus.html


10 opmerkingen:

Colien zei

Ja, leuke retro-papiertjes en plaatje!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
grtz Colien

karin zei

Zo'n jurkje herinner ik me nog 😊 Mooi kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Anita van Deur zei

Ja.... dat jurkje niet in deze kleuren wel het model in andere kleuren gedragen was toch een mooie tijd.
Prachtig kaartje Susan.

Kaartenkraam zei

O enig! Dat jurkje werd toen gedragen door het magere model Twiggy weet ik nog wel, was veel over te doen.
Leuke kaart!

groetjes van Ank

Trudy zei

Super leuk dat jurkje! Geweldig leuke retrokaart!
Groetjes Trudy

VoormeKaartje zei

Wat een mooie retro kaart. Past perfect in het thema en de sketch heb je er ook goed in verwerkt.
Liefs, Christa

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in retro stijl gave plaatjes en een leuke sketch heb je gebruikt
groetjes ellen

carla zei

Een hele mooie kaart.
Erg leuk gemaakt.
Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla (DT)

Nancy Soetaert zei

wat een toffe retrokaart! Fijn dat je meedoet aan onze schetschallenge!
groetjes
Nancy CSG

Nelly zei

Prachtige kaart helemaal in retro stijl.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly