donderdag 10 maart 2022

Challenge 290 Marianne Design Challenge Blog

Hallo allemaal, de 2 weekjes zijn weer voorbij...dus we hebben weer een nieuwe Challenge en nu is het de beurt aan Henriët om een thema te verzinnen.

Zij wilt graag een huis of huisjes op je kaart zien.


http://mariannedesign.blogspot.com/

Ik ben aan de slag gegaan met mijn layoutmal...ik hoop dat jullie hem leuk vinden en gezellig weer met ons meedoen.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Layout (kader) Creatables LRO 730
Papier PK 9156
Knipvellen EWK 1258/1259
Stempel CS 1024

Moet ik denken aan het liedje...terug naar de kust van Maggie MacNeal

12 opmerkingen:

Trijntje zei

Ooh Suzan. Wat een prachtige kaart. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Heel mooie deze kaart Suzan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van een kerstkaart naar een zomerse kaart die ook heel mooi is. Het kan allemaal in blogland hihi. Heel leuk bedacht en uitgevoerd Suzan, hij past perfect bij het mooie weer.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

tof strandkaartje, het is er echt het weer voor vandaag!
Nancy

Aniet zei

Weer een prachtige kaart Suzan,
groetjes van Aniet

Eri zei

Wat een prachtige zomerse kaart Suzan!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Leuke kaart Suzan. Volgens mij hebben wij beiden zin in de zomer!
Groetjes van Henriët

De Hobbyzolder zei

Prachtige kaart Suzan, past perfect bij het mooie weer.
Groetjes Cecile

jackelien zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt

Colien zei

Heel mooie kaart!
grtz Colien

Marfien zei

Een hele leuke kaart, toch denk ik aan een ander liedje: "hier aan de kust, de Zeeuwse kust, waar de zomer heel bewust, ontzettend word genoten" (vrije versie naar aan leiding van je kaart)

Suzan zei

Ja dat kan ook Marfien!