donderdag 29 december 2022

Laatste Challenge Marianne Design Challenge Blog

Hallo allemaal, hier ben ik nog een keertje vandaag.....de laatste keer als designer bij het blog van MD,

Helaas mogen wij  ( de andere teamleden van het blog) van Marianne Design het blog niet overnemen van Anita en Wybrich, die na 10 jaar besloten hebben om als beheerders te stoppen.

Ik ben ook als laatste aan de beurt om een thema te verzinnen en ik dacht laten we verjaardagskaartjes gaan maken, even geen kerst!
Doen jullie ook deze laatste keer nog gezellig mee?

Op FB heb ik ook een gezellige groep waar ik elke maand een Challenge verzin!
Misschien mag ik jullie daar weer zien?

Creaties Suzan  https://www.facebook.com/groups/1123373647733885



http://mariannedesign.blogspot.com/

Ik heb de volgende materialen  gebruikt:

Beertje Collectables COL 1502
Stempel CS 1087
Label Craftables CR 1510
Plaatje EWK 1290
Bloem EWK 1248
Mal bloem Creatables LRO 748
Rondje Van Harte Craftables CR 1560
Papier PK 9175

https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/2022/12/challenge-32-alles-mag.html
(3 de kaartje)

8 opmerkingen:

!neke zei

Super leuke kaart !!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat jammer dat jullie het stokje niet over mogen nemen Suzan. Weer een leuk blog dat verdwijnt. Je hebt een mooie laatste kaart gemaakt, dat beertje is zo'n schatje.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Schattig kaartje, heel jammer dat het blog stopt.

Marjolein zei

Oh wat jammer dat jullie het blog niet over mogen nemen, ik heb met veel plezier zo nu en dan meegedaan en ga het echt missen, al is het alleen al voor de inspiratie. Leuk dat jij nog een laatste thema mocht verzinnen. Je hebt er een hele mooie voorbeeldkaart bij gemaakt. Groetjes Marjolein

Eri zei

Wat een mooie afsluiter heb je gemaakt met deze voorjaarskaart!Ik heb altij met veel plezier aan de challenges meegedaan sinds ik een blog heb.
Groetjes, Eri

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele leuke kaart Suzan. Ja jammer hé dat het challengeblog stopt? Naast dat het leuk is om iets te winnen omdat mensen je kaartjes mooi vinden was het ook een bron van inspiratie, mensen leren kennen en nieuwe vriendschappen sluiten met dezelfde hobby.

Na 2 jaar ivm allergie niet te hebben kunnen knutselen en het sinds dit jaar weer kunnen oppakken vind ik het heel jammer dat ik er nu maar zo kort van heb kunnen genieten. Gelukkig is er ook nog jou groepje op fb.

Dank voor de inspiratie en mooie voorbeelden die je maakte. Gelukkig kan ik deze blijven volgen in je groep.

Lieve groet en een fijne en rustige jaarwisseling, Petra

Gina zei

Hoe leuk deze kaart in pasteltinten en het beertje. Dat mutjes blijf ik zo grappig vinden! Groetjes, Gina

Epie zei

Waauww leuke kaart Suzan met het beertje , heel sneu voor je
dat je als designer stopt, waarom ging het overnemen niet ??
Wens je een heel creatief 2023 toe hoor ...........
Groetjes Epie xx