dinsdag 4 april 2023

Aniet 60 Jaar

Hallo allemaal, ik heb dit kaartje gemaakt voor Aniet, mijn designmaatje van het Marianne Design Challenge Blog! Zij was gisteren jarig ,we zijn nu weer even oud!

Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Ronde mal CraftEmotions  115633/0921
Papier PK 9183
Ted de beer CCL-FR-CD155
Cijfers 60 KJ1721
Bloemetjes Creatables LRO 790
Bijen Collectables COL 1505
Labeltje CS 1028
Lente krans Creatables LRO 753

https://de-egel.blogspot.com/
https://buufs--buurthuis.clubs.nl/
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2023/03/kic-start-178-cijfer-op-je-kaart.html
 

7 opmerkingen:

!neke zei

Mooi Suzan !!!!!
En beter even jong !!!
Groeten Ineke

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart maakte je voor haar. De mijne had ze al eerder ontvangen. Ik had 'm ook ruim van te voren naar de post gebracht. Mijn kaart voor haar plaatste ik gisteren.

Lieve groet, Petra

Kaartenkraam zei

Leuke kaart, die bijtjes zijn zo enig!

groetjes van Ank

Henriët zei

Wat een mooie kaart maakte je voor Aniet! Die van mij heeft ze vandaag nog gekregen.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat een leuke kaart Suzan. Al een beetje zomers..Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie fleurige ronde kaart voor Aniet gemaakt Suzan. Schattig dat beertje in de krans en de bijtjes zoemen er vrolijk omheen.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Wat een leuke kaart is dit zeg, daar wordt je toch wel blij van. Dank je wel voor deze ronde voorjaarskaart, de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke