maandag 11 september 2023

Heerlijk herfst

 Hallo allemaal, ik heb nog een herfstkaartje gemaakt met het mooie patroontje van:

https://buufs--buurthuis.clubs.nl/


Gelukkig had ik dit kaartje al af want gisteren ben ik met mijn fiets aangereden door een tegenligger die op de verkeerde weghelft fietste, ze was even niet aan het opletten zei ze.
Gélukkig ben ik niet gevallen maar moest met mijn linker hand naar het ziekenhuis waar ze op hem op 3 plaatsen moesten hechten....dus even niet knutselen.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje MB 0211
Stempel CS 1104
Krans Creatables LRO 753
Dots PL4528

                    (Creatief met HobbyResort op FB hashtag #HRchallenge0923)


7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie borduurpatroon en de frisse herfst kleuren
groetjes ellen

Caroline zei

Wat een pech zeg! Misschien was ze met haar mobiel aan het spelen ;-)?
Gelukkig had je dit kaartje al klaar en kan hij meedoen met onze challenge, dank je wel voor het meedoen!
Heel veel sterkte!
Groetjes Caroline DT 2Sistrsontheblog

Hobby Hoogland zei

Een mooi kaartje .
Wat een pech , heb je zomaar iets .
Hoop dat het gauw weer goed gaat.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje, dat is flink aangekomen dan. Wat dom van de andere partij, in het verkeer moet je gewoon opletten. Je kaart is een plaatje, heel mooi geborduurd en mooie warme kleuren. Beterschap Suzan.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

prachtig herfstkaartje Suzan, maar wat een pech, daar zit je dan mooi mee..
Beste ermee en hopen dat je snel weer je hand kan gebruiken...
Liefs Annemarie en Merit

Nicolette zei

Dat is echt balen zeg. Heel veel beterschap.
Je kaart is erg mooi, fijn dat je die al klaar had.
Dankjewel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

De Hobbykamer van Petra zei

Beterschap.


Lieve groet, Petra