zondag 20 juli 2014

Hartelijk Gefeliciteerd!

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten! Heel leuk dat jullie mijn Blog de moeite vinden, om te volgen!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Challenge  op Clubs Vintage! Een hele leuke club dat nog niet zo groot is, maar geweldig leuke ideeën heeft! Ook zijn de regels er niet streng en dat is ook wel fijn.
Deze keer een kaartje maken met kant of haakwerk, en de rest kan je zelf verzinnen, leuk toch?
Dit kaartje is een patroontje van Petra van Dam, ik ben een grote fan haar kaarten en patroontjes!

Het papier is MD: Wintertime PK 9100
Knipvel: Vintage VK 9533
Creatables: LRO 317 en LRO 318
Borduurpatroon : Petra's sierlijke kaarten BR 1401

http://vintagekaarten.clubs.nl/

6 opmerkingen:

Marleen zei

Onwijs mooie kaart Suzanna, echt heel mooi gedaan met deze mooie snijmal en de zachte kleuren!
Groetjes, Marleen

Anoniem zei

Mooi gemaakt!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Suzanna, heel mooi.
Liefs van Anita

Piuma zei

een zeer mooie kaart, Suzan !!
Piuma

Esther .. zei

hallo suzanna
kwam je blog tegen op een kaarten site op fb.
Ben zelf kort geleden begonnen met kaartjes maken, maar doe er nog veel meer bij.
Ik ga je volgen, maar zou het fijn vinden als je mij ook ging volgen, zoek nog een berg leuke volgers
www.ezztur.blogspot.nl

mijn blog gaat over de post die ik krijg, de leuke post, en de post die ik verstuur...dus soms staat er ook een kaartje op

groetjes Esther

jolanda zei

mooie kaart