dinsdag 2 december 2014

Gastdesigner bij Ons borduurkaartenblog

Omdat ik Challenge 12 gewonnen had, mocht ik voor Challenge 14 Gastdesigner zijn, nou dat vond ik een hele eer hoor! De opdracht was een kaartje maken met de kleuren rood/groen en goud.



De volgende materialen heb ik gebruikt:
Petra's Kerstkaarten Tijdschrift
Pretty Paper Bloc Christmas Time PK 9111
Knipvel: Wonderful White EWK 1226
Creatables: LRO 317

Ik wou dit kaartje nog wel laten meedoen bij MD Clubs, een kaartje in de traditonele kleuren rood en groen.
http://mariannedesignclub.clubs.nl/

5 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

HoiSuzanna, ik had je kaart al gezien op het borduurblog, hij is hardstikke mooi hoor. Prachtig gedaan met mooie warme kerstkleurtjes en schitterend borduurwerk!!
xx Wilma

Crea Ankie zei

Heel mooi Suzanna.
Groetjes

Trijntje zei

Hoi Suzan. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt als GD. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Wat een schatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Danoesja zei

Hoi Suzanna
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor het Borduurkaartenblog.
Lieve groetjes, Danoesja