dinsdag 2 december 2014

Kleuren met potloden

Het is voor mij de eerste keer dat ik meedoe met de Challenge bij Kleuren met potloden, ben hier echt nog niet zo goed in, maar ik heb mijn potloden en doeselaar er maar eens bijgepakt, en ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik moet nog veel leren hoor, maar oefening baart kunst zeggen ze toch? Gelukkig was de Challenge een bingokaart....


Ik heb het rijtje Kraft/Lint en/of Kant/Bedel gebruikt:
En ook wil ik dit kaartje laten meedoen bij AnMaCreatief:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2014/12/anmacreatief-challenge-39-december-2014.html

4 opmerkingen:

annemarie zei

Het is je goed gelukt hoor Suzanna, het is mooi kaartje geworden.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met potloden. Succes!

groetjes Annemarie

Anoniem zei

Hoi Suzan ik vind het inkleuren goed gelukt :)
Groetjes Chantal

Odette's kaartenhoekje zei

Suzan het is een prachtig kaartje en heel knap ingekleurd !
Groetjes, Odette.

scrapcreations-judith zei

Wat een schattig kaartje. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Fijne dagen. Groetjes Judith