zaterdag 3 januari 2015

Kerstkaart nr.1

Dit jaar ga ik meedoen met het Blog 52 weeks to Christmas! Dit is mijn eerste bijdrage:
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Patroon van de kaart komt uit Petra's kerstkaarten
Papier: Pretty Papers bloc Nostalgic Pictures PK 9117
Knipvel: Vintage VK 9537/ kaarsjes zijn van een knipvel van Mattie
Craftables: CR 1286
Creatables:  LRO 142/244/280/286/317
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/01/kerstkaart-week-1.html?m=0

Ik wil dit kaartje nog wel combineren met de nieuwe Challenge van hobbywinkel de Egel; "Alles mag"
http://de-egel.blogspot.nl/2015/01/januari-challenge.html

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Suzan Wat mooi!! Super gemaakt schitterend. Groeten Trijntje

Ingrid Reyners zei

Hoi Suzan, je hebt een prachtige nostaligische kerstkaart gemaakt. Leuk dat je mee doet bij 52 weeks to Christmas, maar het is voortaan de bedoeling dat je je kaart op donderdag plaatst, als jet goed is verschijnt je blog dan in de leeslijst bij ons als je wat geplaatst hebt, en wij komen bij je langs. Ik ben toevallig deze week aan de beurt en doordat ik beheerder ben krijg ik ook alle mails binnen, normaal gesproken is er op donderdag iemand uit mijn team aan de beurt, die de hele dag het blog in de gaten houdt. Je mag op het einde van de maand mee doen met de challenge en deze kaart moet je wel linken met mr.linky, hier mag je een hele week aan mee doen, zo vaak je wil. Hopelijk is het duidelijk zo. Groetjes Ingrid

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Suzanna, met mooie warme vintage kleuren. Zelf ga ik het ook proberen ,maar of het me elke week lukt is nog maar de vraag!!
xx Wilma

Erica ♥ zei


Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
Je hebt een hele mooie kerst kaart gemaakt ☺
Veel succes met de Challenge.

Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Unknown zei

Wat een super mooie kaart.
Leuk dat je mee doe met de challenge van de Egel.
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Mooi met al die stansjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje!Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van De Egel!
Groetjes van Jacqueline

Corrie zei

Prachtig Suzan, mooie kleuren je eerste kerstkaart zit al in de voorraaddoos, héél mooi.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Hoi Suzan prachtige kaart!
Groetjes Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart en jij hebt al weer een start voor je kerstkaarten van dit jaar. Dank je wel voor je deelname aan de challenge van de Egel.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Leuke kaart en mooi hoe je alles verwerkt hebt. Prachtige kleuren ook. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Nelleke DT de Egel.