donderdag 22 januari 2015

Kerstkaart nr.4

Jahoor het is deze week weer gelukt om een kerstkaartje te maken, hoop dat ik het kan volhouden!!
Het plaatje is van Gerda
Het papier is van Pion, waar ik echt helemaal weg van ben, vind het papier eigenlijk zo mooi dat ik het zonde vind om te gebruiken, en dat kan eigenlijk niet he?
De Creatable (LRO 271) is van Marianne Design 
Het patroontje van de kaart had ik gezien bij Wybrich, ik vind dat ze prachtige kaartjes maakt!
52 weeks to Christmas:

Ook wou ik het kaartje laten meedoen bij Cards2Create, een vintagekaartje maken:

16 opmerkingen:

Wybrich zei

Wat een mooie kerst kaart Suzanna!

Monique zei

Prachtig kaartje!

Bedankt voor je deelname bij 52 weeks....
Groetjes Monique DT 52 weeks to Christmas.

Anoniem zei

Mooi romantisch kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Hij is zeker prachtig Suzanna. Heel mooi gedaan met een lief en romantisch plaatje. Mooie sketch, zeker.
groetjes Joke

Wil Frutsel zei

Mooie kerstkaart Suzanna. Nog 48 te gaan, hihi!!
xx Wilma

Anoniem zei

Prachtige kaart Suzan!
Groetjes Chantal

Janine zei

Mooie kaart!
Fijn dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas!
Groetjes, Janine DT-lid

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een prachtige kerstkaart Suzan!
groetjes Anita

Trijntje zei

Hoi. Suzan. Schitterend deze kaart. Herkenbaar dat je het bijna zonde vind om dit papier te gebruiken. Maar bij bij dit prachtige plaatje supermooi. Het is mij deze week niet gelukt om een kerstkaart te maken ik heb een leuke winterkaart gemaakt. Groeten Trijntje

Epie zei

Leuek kaart Suzan , het is je toch
maar weer gelukt , beauty hoor !!

Warme wintergroet v Epie

Unknown zei

Wat een mooie kaart.
Is een plezier om je mooie creaties te volgen.
Groetjes Bianca

Margo zei

Hoi Suzan,
wat een mooie kerstkaart !
Ik ken het gevoel met het designpapier !
Ik heb hier ook nog stapels in de kast liggen en heb het goede voornemen om ze toch te gaan gebruiken !
Ik heb je blog gevonden via ' 52 weeks ' en ben volger geworden !
Groetjes
Margo

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
je hebt weer een prachtige Vintage kerstkaartje gemaakt,
groetjes Ans

Willy's creations zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt :-)

Groetjes,Willy

Corrie zei

Wow, dit is een prachtige kaart Suzan, mooie kleuren en een prachtig plaatje.
Lieve groetjes,Corrie

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Prachtige kerstkaart.
Wat leuk dat je meedoet bij de Challenge van Cards2create !

Lieve groetjes Hanneke