donderdag 30 maart 2017

Challenge Maart 52 WTC /kerstkaart week 13!

Hallo allemaal!! Deze maand is de Challenge: Gebruik zilver op je kerstkaart!!
Ik heb zilveren sterren op mijn kaart gebruikt met een van mijn oudste malletjes!!
Doen jullie weer gezellig allemaal mee?


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PB 7049
Stempel SF 1118
Craftables CR 1352
Creatables LRO 182

http://52weekstochristmas.blogspot.nl/?m=0
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/03/challenge-32-alles-geht-mit-marianne.html
(zesde kaartje)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/03/challenge-15-anything-goes-with-3.html
( vierde kaartje)

18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Suzan. Ik heb die sterren ook al lang niet meer gebruikt. Ze blijven nochtans mooi he.
Fijne dag
Nancy

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Eri zei

Een leuke kaart met die zilveren sterren!
Groetjes, Eri

Monique zei

Hij is prachtig Suzan!
Groetjes Monique
DT 52WTC

marian zei

Ook de oude mallen zijn nog steeds leuk om te gebruiken vind ik.
Heel mooi kaartje geworden.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Mooie sjieke kaart en net wat Nancy zegt, de mallen blijven mooi en te lang niet gebruikt! Groetjes Marijke.

Rosina zei

Prachtig dit kerstkaartje Suzan...leuk gedaan met die tag erop en die mooie sprankelende sterren maken het helemaal af...
groetjes Rosina
DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

schitterende kerstkaart, en die oudjes doen het nog heeel goed!!

fijne dag liefs annemarie

Jantine zei

Mooi kaartje! Mooie kleuren en leuk gedaan!
Groetjes,
Jantine

Margreet zei

Heel mooi Suzan!
xxx Margreet

!neke zei

Super mooi Suzan !!!

groeten Ineke

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt
Leuke met de zilveren sterren
Groetjes van Hetty

Laurespage zei

Een super mooi kaartje met zachte kleuren. Klassevol en eenvoudig.
Groetjes, laurette

Ellen zei

Ik ga zeker proberen mee te doen, ff nadenken hoe ik het zilver ga verwerken. Jouw kaartje is leuk!!

groetjes, Ellen

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
prachtige kerstkaart met de -oude- sterren, ik denk dat ik die ook nog heb,
groetjes,
Ans

Freubelmina zei

Een hele sjieke kerstkaart, Suzan!
Fijne avond, liefs Wilma

Crealientje zei

Mooi zachte kerstkaart.
De sterren zij prachtig!
Leuk gemaakt.
Groetjes Crealientje.

Margo zei

Oh wat een superleuke kaart Suzan ! Heel tof de combinatie van het label met de kerstballen !