dinsdag 28 maart 2017

De lente ontwaakt!

Deze keer een waterkaart..er zit echt water in ..ik heb het water nu een kleurtje gegeven door er even een stukje crepe papier in te leggen dan valt het beter op dat er echt water in zit!

Als er iemand de werkbeschrijving wilt hebben, hoe je een waterkaart moet maken...stuur mij maar even een mailtje en ik stuur het door.......



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Stempel PL 1523
Creatables LRO 400/409/410
Papier PB 7045
Plaatje IT 584

Ik wou het kaartje met de volgende Challenge's laten meedoen:
MD Clubs:http://mariannedesignclub.clubs.nl/
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/03/challenge-32-alles-geht-mit-marianne.html
(vijfde kaartje)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/03/challenge-15-anything-goes-with-3.html
(derde kaartje)

12 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaart en heel apart met het water!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Ooohh dat is een schitterend kaartjes Suzan....maar echt water?...dat is niet voor te stellen dat je dat kan met kaartjes...Maar een geweldig resultaat is het geworden...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wauw zeg! Dat is leuk! Zal wel zwaar worden denk ik met versturen , maar wat zal het een geweldig effect hebben!! Heel leuk kaartje!
GerJanne

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooi kaartje en zo appart met echt water groetjes Maartje

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
het ziet er prachtig uit, ik hoop dat het wel waterdicht is..erg mooi gemaakt,
groetjes,
Ans

Crealientje zei

Super leuk😍!
Dat is wel heel orgineel.je hebt een prachtige kaart gemaakt.
De ganzen familie is heel erg leuk.
De lente is nu echt ontwaakt!Ik hoorde net de ganzen buiten hier weer over vliegen.
Toeval????
Fijne dagen,groetjes Crealientje.

Nicolette zei

Wat een schattige kaart Suzan.
Lieve groetjes Nicolette

Hetty zei

Leuke waterkaart heb je gemaakt.
Origineel om het met echt water te doen.
Groetjes Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt helemaal lente word je blij van
groetjes ellen

Wil Frutsel zei

Een prachtige lentekaart Suzan.
Mooi zoals je het water erin verwerkt hebt.
Hopen dat ie niet gaat lekken,
is bij mij n.l. wel een keer gebeurd, en daar word je niet blij van.
Alle kaarten waar tie tussen zat NAT!! haha.
xx Wilma

Ellen zei

Wat leuk zeg, de kaart én natuurlijk het echte water! Spannend hoor bij het versturen, hopelijk wordt het geen natte boel.

groetjes, Ellen

Alma zei

Wow, Suzanna your creation shows us a wonderful life at the pond... gorgeos. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge,Alma