dinsdag 30 mei 2017

Challenge 96 bij Scr@p-Cards Challenge- blog!

Deze keer is de Challenge maak je eigen achtgrond... ik heb een Design Folder hiervoor gebruikt...
Ik had ook nog condoleance kaartjes nodig, vind het eigenlijk niet zo leuk om te maken, maar het word wel gewaardeerd, daarom heb ik er toch een paar gemaakt.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje EWK 1243
Stempel Joy 6410/0012
Design Folders DF 3425

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2017/05/scrp-cards-challenge-96.html

13 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Maak ze ook niet graag,die van jouw zal enorm gewaardeerd worden.Gr.Joke

martine zei

Hoi Suzanna,
Vind je condoleance heel mooi gemaakt, met die prachtige achtergrond in embossing, en de mooie tekst.
en het is geen zo leuk thema om te maken maar het hoort bij het leven, en dat je werk gewaardeerd wordt dat is toch heel fijn !
dank je wel voor je deelname aan de scr@p-cards challenge
fijne avond lieve groetjes van Martine

Joke zei

Die is echt mooi Suzanna. Mooi gedaan zeg met die embossingfolder.
Groetjes Joke

Sarah zei

Mooi gemaakt!

Crealientje zei

Mooi sereen!
Prachtige condoleance kaart.
Groetjes Crealientje.

Corrie zei

Een schitterende achtergrond heb je gemaakt bij je stijlvolle kaart Suzan.
Lieve groetjes,Corrie

Margo zei

Je kaart is erg mooi en elegant !

Cards en Box bij Lady M zei

Heel stijlvol erg mooi met de achtergrond groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Heel stijlvol erg mooi met de achtergrond groetjes maartje

Danoesja zei

Hoi Suzan
Dit is een hele mooie en stijlvolle condoleancekaart, heel mooi met de design embossingfolder.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Angelique zei

Mooie, stijlvolle kaart. Mooi gedaan met de embossingfolder en de bloem aan de zijkant. Je vintage fotografie kaart is ook mooi geworden.
lieve groetjes Angelique

Monique zei

Ze zijn misschien niet voor een leuke gelegenheid. Maar ik vind het altijd wel een dankbare en steunende kaarten. Vooral als ze zo mooi zijn als deze.
Ook wil ik je nog bedanken voor je mooie kaart die ik heb gekregen voor mijn verjaardag.
Liefs, Monique

Ellen zei

Het doel is inderdaad niet echt leuk, maar des te mooier dat het zo gewaardeerd wordt. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.

groetjes, Ellen