zondag 28 mei 2017

Wat ruikt het heerlijk!

Hallo allemaal! Vond het iets te warm vanmiddag dus ben maar binnen aan het knutselen gegaan....
Ik had nog een pakketje van Marianne Design gekocht met geparfumeerd papier, ik vind het zelf lekker ruiken, maar ja je moet er van houden natuurlijk! Het stempeltje past er wel goed bij vind ik.
Het kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Marianne Design Clubs:
http://mariannedesignclub.clubs.nl/


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Parfume Paper Lilae CA 3131
Stempel PL 1523
Papier PK 9132
Craftables CR 1359

http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/05/challenge-34-alles-geht-mit-marianne.html
(achtste kaartje)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/05/challenge-17-anything-goes-with-minimum.html
(zevende kaartje)

14 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig Suzanna,mooi papier heb je gebruikt.Gr.Joke

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Suzan...leuke sketch gebruikt en mooie details allemaal...
ja vanmiddag was het wel heel extreem warm...maar daarnet hebben wij lekker buiten gegeten en het was toen meer dan 10 graden afgekoeld en bewolkt...hier of daar een bui gevallen volgens mij...nu is het weer zonnig...
Morgen nog een daggie puffen...en dan wordt het een beetje minder heet...gelukkig

groetjes Rosina

Maia zei

Gelijk heb je hoor, ik was ok binnen vanmiddag!
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Mooie kleuren ook!
Fijn zomers weekend!
Groetjes Maia







Sarah zei

Mooi!

Kim's CreaLife zei

heel leuk kaartje! Snap heel goed dat je bent gaan knutselen.. buiten was het ook zeer zeker veel te warm om iets te doen. Je kaartje is prachtige geworden en ruikt waarschijnlijk ook nog eens heerlijk.

liefs Kim

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Suzan, het was buiten inderdaad ineens wel erg warm. Je hebt binnen een mooie frisse kaart geknutseld. Mooie kleuren en dat kraft maakt dat het geheel niet té zoet oogt.
Lieve groetjes Miranda

Plony zei

Mooie kaart hoor Suzan.....prachtig en wat leuk ook dat het ook nog eens lekker ruikt.
xxx Plony

Corrie zei

Je kaart is weer een plaatje om te zien Suzan, héél mooi gemaakt.
Het is echt te warm voor ons Nederlanders, dan maar binnen knutselen, groot gelijk hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Valerija zei

This is absolutely adorable. Love the image and beautiful colours.
Valerija xx

Chantal zei

Mooie kaart, ik houd van deze kleuren.
Groetjes, Chantal S

Judith zei

Heel erg mooi kaartje geworden Suzan...en binnen is het vaak beter dan buiten.
Groetjes van Judith

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, en dan nog geparfumeerd, super !
Ja, het is voor mij ook te warm buiten... Groetjes, Enny

Gina zei

Leuk zo'n geparfumeerd papier ! Een extra verrassing voor de ontvanger ! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt ! Groetjes, Gina

Ellen zei

Leuk hoor, een geurkaarsen, ziet er mooi uit!

groetjes, Ellen