donderdag 13 september 2018

Kerstkaart week 37 52 WTC en uitslag Challenge Augustus

Hallo allemaal..het is weer donderdag! Dus kerstkaartendag, deze keer zijn Rosina http://rosina-scrapcards.blogspot.com/en ik aan de beurt om een voorbeeldkaartje aan jullie te laten zien...Ook is de uitslag van de Challenge van Augustus bekend...dus gauw even kijken op: http://52weekstochristmas.blogspot.com/?m=0

Doen jullie gezellig weer mee?
Ik heb deze keer een witte kaart gemaakt, ik had zoiets gezien op Internet en vond het zo leuk... 
Ook bij de schatkist vroegen ze om een witte kaart:
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Stempel CS 0854
Creatables LRO 355/379/554
Craftables CR 1360/1447
Design Folder 3443

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Niet makkelijk vind ik om een witte kaart te maken. Deze is heel mooi!
Fijne donderdag
Nancy

Henriët zei

Kom ik er toch net achter dat ik jouw blog nog niet volg...... Meteen maar gedaan!
Leuke kaart heb je gemaakt ;-)
Ik vind de Tomte's erg leuk. Daar ga ik zeker meer kaarten mee maken. Toevallig heb ik ook een haakpatroon van deze trolletjes dus ik zie een leuke combi aankomen.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Erg mooie kaart, Suzan!

Diny zei

Prachtig kaartje zo in het wit Suzan!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat een mooie kaart suzan, met een heerlijk grappig stel erop.
liefs annemarie en merit

Trudy zei

Wat een grappige kaboutertjes staan er op je mooie witte kerstkaart!
groetjes Trudy

Gina zei

Super kaart met die kaboutertjes! Groetjes, Gina

!neke zei

Prachtige kaart Suzan !

groetjes Ineke

Eri zei

Mooie kaart in het winterswit.
Groetjes, Eri

Enny zei

Wauw, een prachtige witte kaart, zo leuk met die kabouters ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel lief kerstkaartje Suzan, zo leuk die 2 Tomte's .....KNAP gedaan!!!

groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke witte kaart met die kabouters Suzan. Ik heb ze ook gekocht. Dank je voor de inspiratie :)
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Ik vind het altijd een hele klus om een
witte kaart te maken, die van jou is leuk met de trolletjes,
Ansx

Laurespage zei

Een moeilijke opdracht waar je zeker in geslaagd bent, want je kaartje is heel mooi !
groetjes, laurette

Trijntje zei

Mooie kaart Suzan. Goed geslaagd. Ik maak eigenlijk nooit een witte kaart. Maar dezecis erg leuk. Groeten Trijntje

Colien zei

Heel leuk, grappig zo (bijna) helemaal in het wit!
grtz. Colien

Jantine zei

Heel mooi kaartje, Suzan! Leuk met die kerstkabouters.
Groetjes,
Jantine