woensdag 19 september 2018

Scrapplezier Challenge 44

Hallo allemaal, deze keer heb ik een kaartje gemaakt voor de Challenge bij Scrapplezier, alles lag al een poosje klaar om er aan te beginnen, maar steeds kwam er wat anders tussen...maar het is toch nog gelukt!
Een kaartje met Hexagons, het malletje had ik een poosje geleden bij Action gekocht.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Creatables LRO 454/545
Stempel CS 0987
Papier pk 9130
Hexagon : Action

https://scrapplezier.blogspot.com/2018/08/kaarten-inspiratie-challenge-44.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Scrapplezier+(ScrapPlezier)

5 opmerkingen:

Monique zei

Een prachtige kaart Suzan. Ook je boekje voor de Egel is een beauty geworden!
Lieve groetjes, Monique

Eri zei

Wat een prachtige kaart met die zonnebloemen!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Ja die hexagons heb ik ook gescoord bij de Action, en je kaartje is er
mooi mee geworden Suzanna. Ook de zonnebloemen zijn prachtig!
groetjes Gerie

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt met de hexagon..ik heb ze van Crealies, ook grote...

Astrid Zwaan zei

Mooie kaart en een geweldige inzending!! Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!